|
Post by avnia on Jun 9, 2007 10:14:03 GMT 1
Planlegges det en i 08?
|
|
|
Post by ziggy on Jun 9, 2007 20:33:00 GMT 1
Jeg tror ikke vi har snakka om det, men jeg tror at planen hele tida var at vi skulle ha en hvert år^^ Det var ikke så mange som kom i år, men vi hadde det skikkelig koselig!
|
|
|
Post by callior on Jun 9, 2007 21:32:49 GMT 1
Jeg stemmer hardt for DollConN 08
Hvis Sha har mulighet, kan vi jo prøve å få til en i Bergen... Eller Trondheim, med tanke på hvor mange dukkeeiere som bor der (Nina, Ziggy... og var det Kristin som bodde der også?). Uansett planlegges det jo mange småtreff fremover som absolutt er verdt å få med seg!
Jeg mener, første treffet jeg var på var Ziggy og Sha og 70 000 dukker (de fleste Shas) på hybelen min ^^
|
|
|
Post by skumring on Jun 9, 2007 23:18:18 GMT 1
JA! Vil ha DollConN i 2008 også. Jeg holder gjerne workshops med det jeg kan lære bort. Hadde jo vært kult hvis det ble i Bergen eller Trondheim.
|
|
|
Post by ziggy on Jun 10, 2007 18:07:51 GMT 1
Jaaa! Kan seff ha det her i Trondheim, men jeg (sikkert Nellie og) er villig til å reise. Tror vi er.. tre i Trondheim også ei til utenfor? Hvis jeg ikke tar helt feil?
Angående å ha det i Trondheim, det er fult mulig å henge hjemme hos meg. Er ikke svært eller noe, men jeg bor på leilighet, vi har typen spisebord og salongbord, så med mindre vi blir dødsmange er jeg ganske sikker på at det er gjørbart. Jeg tror kanskje problemet kommer med hvor folk skal sove. Jeg har sofa, og det går selvsagt ann å ligge på liggeunderlag da.
Bergen er jo også kjempeflott da. Har vi noen vi kan ha det hos i Bergen? Dersom vi bestemmer oss for å ha en meetup etter sommer'n en gang, i Trondheim eller hvor enn, kanskje vi kan bruke det som en mulighet til å diskutere det nærmere?
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jun 11, 2007 8:31:14 GMT 1
Hvis det blir et større møte i Bergen kan vi muligens ha det hos meg. Jeg bor et stykke utenfor Bergen, da, men jeg bor i hus og har ganske god plass, pluss en temmelig velvillig mor som sikkert lar oss invadere huset hvis jeg spør i god tid før. Har plass til to på sofaen, masse gulvplass, og muligens et ekstra soverom hvis min søster ikke er hjemme. Hun flytter til Førde snart, men kommer hjem innimellom.
Eneste er at hvis det er helg er det mulig man må gå fra togstasjonen, som er to kilometer unna. Ikke allverden, men det er kanskje litt tungt når man bærer på dukker. (Ikke at det stoppet meg fra å drasse åtte dukker til sist "meetup" vi hadde...)
|
|
|
Post by callior on Jun 11, 2007 12:20:48 GMT 1
Hehe, jeg er fremdeles imponert over deg for å klare det, Sha! Jeg stiller selvfølgelig leiligheten min til disposisjon. Den er i sentrum, men er på 13 små kvadrat og jeg har bare plass til to stykker bortsett fra meg (tre om en er villig til å sove under bordet ^^) så jeg tror Sha sitt hus kan være en bedre ide.
|
|
|
Post by skumring on Jun 11, 2007 12:55:51 GMT 1
Jeg har boplass hos venner både i Trondheim og Bergen, så for meg er det intet problem hvorenn vi bestemmer oss for å møtes. Dersom jeg har fått meg førerkort til DollConN-08 så kjører jeg gjerne skytteltrafikk mellom tog og møtested. Og jeg tar gjerne med passasjerer på vei fra oslo til Trondheim eller Bergen også.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jun 11, 2007 15:08:42 GMT 1
Eneste virkelige ulempen med å ha et møte hos meg er at det er tolv kilometer til nærmeste butikk. Så uplanlagt mat/snacks handel kan bli vanskelig. Det er et gatekjøkken "bare" to og en halv kilometer unna, men det er oppoverbakke den siste delen av veien pluss at det er dyrt. *ler* Men de har god pizza.
|
|
|
Post by ziggy on Jun 14, 2007 12:37:29 GMT 1
Vi kan ha det hos Eli, det går bra, hvis vi sitter oppå hverander. Hehe, neida. Men jeg elsker Bergen, så er helt med på å reise dit!
|
|
|
Post by kristinkreations on Jun 14, 2007 14:41:09 GMT 1
Jeg er ikke videre mobil, så Bergen eller Oslo går ikke for meg, men det er jo mitt problem *ler* Skulle gjerne hatt det anderledes, men sånn er livet Jeg får se alle bildene uansett hvor dere møtes, ikke sant ?? ;D ;D
|
|
|
Post by avnia on Jun 14, 2007 16:43:05 GMT 1
Hmm...alt passer egentlig for meg (tr.heim best) bare jeg får vite om det på forhånd.....og hvis det blir postet om det på andre forum så kommer det flere??
|
|
|
Post by ziggy on Jun 16, 2007 18:52:22 GMT 1
Jeg går ut i fra at det kommer til å bli postet på flere forum når den tid kommer. Det ble diskutert på DoA og annonsert, men vi var fortsatt bare fire som endte opp med å treffes. Forhåpentligvis blir det flere neste gang.
|
|
|
Post by avnia on Jun 18, 2007 15:16:39 GMT 1
Jeg er medlem av (alt for) mange dukke forum for BJD, både på yahoo og andre småforum. Jeg kan anonsere på de, når tiden kommer til det
|
|
|
Post by aangell on Aug 7, 2007 19:38:57 GMT 1
Noen som planlegger neste dukkemøte? Eller?
|
|