|
Post by skumring on May 26, 2007 18:41:55 GMT 1
Jeg har inngått en importør/forhandler/distributør-avtale med Monique Trading Corp som lager parykker, og i så måte får jeg parykker derfra litt billigere enn andre. Dette vil jeg dele med resten av dere. Derfor setter jeg opp en fellesordre her, og se på dette som et forsøk, det er tross alt første gang jeg gjør noe slikt. Går det bra, så fortsetter jeg Neste bestilling vil gå 29 Februar -08 Jeg har selv to av gold collection parykkene, den ene er Casildas rødbrune krøllete (Ginger), og den andre er Danes lange brune (Pretty Girl). Jeg er veldig fornøyd med de, de er laget av kanelkon, som er det samme materialet som ofte brukes til extensions på mennesker. De tåler å bli brukt, vasket, gredd og mishandlet uten å bli stygge. De er lette å style. Etter å ha vært utsatt for en mengde strihårete og glisne parykker er disse parykkene av en annen verden. Øvrige parykker i utvalget kan jeg desverre ikke uttale meg om da jeg selv ikke har prøvd de ut, men det kommer. Jeg kan også bestille andre ting derfra, såsom sko, klær, øyne, materialer og alt annet de har. Informasjon om bestillingsprosessen: - Jeg vil med 3 måneders mellomrom bestille parykker fra Monique
- Hver bestilling jeg gjør må være på minimum $200USD, det vil si at dersom det ikke er stor nok interesse for å bestille derfra i en tremånedersperiode, vil bestillingen utsettes til kvoten er oppfyllt
- Jeg tar forhåndsbetaling enten på paypal eller via postbanken
- Frakt blir fordelt prosentvis ettersom hvor mye hver person bestiller for. Det samme gjelder toll
- Prisene for Gold label parykkene er retailprisen som er oppgitt på Monique sidene, for å få lov til å selge de, må jeg selge de til retailpris, det er likevel billigere enn det de går for på ebay
- Prisene på andre parykker blir billigere enn oppgitt retailpris på Monique sidene dersom jeg får et godt tilbud selv
- Hvis du har betalt inn for mye, får du penger tilbake eller en tilgodelapp alt etter hva du selv ønsker
- Jeg sender dine varer forsvarlig pakket i resirkulerte boblekonvolutter på billigst mulig måte uten forsikring dersom du ikke oppgir at du ønsker en dyrere variant med forsikring. Jeg er ikke ansvarlig for pakker som blir borte i posten eller ødelagt på veien.
Sånn for opplysningens skyld så er jeg er ikke ute etter å tjene masse penger på dette, men jeg har heller ikke tenkt å tape på det, og vil heller gå med overskudd enn underskudd. Dette betyr at jeg ikke dekker toll dersom tollvesenet fanger pakken når den kommer. Du betaler frakt både fra Monique og hit og fra meg til deg, jeg kan ta med parykker på møter eller dersom jeg skal din vei. Synes du dette var uklart, urettferdig eller lurer du på noe så ta kontakt. Vil du bestille parykker, så send meg en PM eller en mail på post[att]brittabergersen[dott]com Ikke lag denne tråden kjempelang, jeg kommer ikke til å lete gjennom tråden for å finne ut hvem som vil ha hva.
|
|
|
Post by skumring on May 26, 2007 18:42:24 GMT 1
Monique Gold Label Størrelse: 8-9 Modell:Ginger Farge: Golden Aburn Monique Gold Label Størrelse: 8-9 Modell: Pretty Girl Farge: Chestnut Brown
|
|
|
Post by skumring on May 26, 2007 18:42:59 GMT 1
BESTILLINGSLISTE 20 November -07 SkumringKatalog Fargering med hårprøver Øyevipper qty: 1 item: READY TO RUMBA (7019) size: 72mm colour: RED = Red retail prize: $12.00 qty: 1 item: PINKY Wig (246) size: 7-8 colour: BDPR = Black Dark Purple retail prize: $13.50 qty: 1 item: PRETTY GIRL Wig (Synthetic Mohair - 451) size: 8-9 colour: CRD = Carrot Red (75) retail prize: $24.95 qty: 1 item: BJ Doll Wig (477) size: 8-9 colour: CBBB = Chestnut Brown and Brown Black retail prize: $21.95 qty: 1 item: PARIS Wig (Synthetic Mohair - 454) size: 8-9 colour: OB = Off Black (73) retail prize: $24.95 qty: 1 item: SAHARA Wig (Synthetic Mohair - 459) size: 6-7 colour: OBHP = Off Black and Hot Pink (highlights) (73HP) retail prize: $24.95 Avniaqty: 1 item: CLARISSA Wig (431) size: 7-8 colour: GA = Golden Aburn (80) retail prize: $15.75 qty: 1 item: LORRAINE Wig (421) size: 7-8 colour: GGB = Ginger Brown (74) retail prize: $16.75 qty: 1 item: DORIAN Wig (CD-101) size: 7-8 colour: AFR = Aburn Fox Red (7) retail prize: $18.30 qty: 1 item: NAVAJO Wig (327) size: 7-8 colour: BK = Black (1) retail prize: $17.55 Reilaqty: 1 item: JOJO Wig (Synthetic Mohair - 476) size: 8-9 colour: GSOR = Golden Blonde and Orange (73) retail prize: $24.95 Kristinqty: 1 item: LOW CUT SNEAKER (755) size: 25mm/12mm fits RILEY doll colour: ORNG = Orange retail prize: $5.00 qty: 1 item: LOW CUT SNEAKER (755) size: 25mm/12mm fits RILEY doll colour: BK = Black retail prize: $5.00 qty: 1 item: PINKY Wig (246) size: 4 colour: PINK = Pink retail prize: $11.50 qty: 1 item: PRETTY GIRL Wig (Synthetic Mohair - 451) size: 7-8 colour: GSCB = Golden Strawberry & Chestnut Brown (7879) retail prize: $21.95
|
|
|
Post by skumring on May 26, 2007 18:43:29 GMT 1
BESTILLINGSLISTE 29 Februar -08 MiharuBJ Doll Wig (477) SIZES is 7-8 COLORS is OB = Off Black $19.95 FAITH Wig (Synthetic Mohair - 455) SIZES is 7-8 COLORS is SMPK = SM Pink (synthetic mohair fun color) $21.95 GLASTIC REALISTIC EYES (627) Size is 14mm Color is GRN = Green $6.34 CRYSTAL PUPPENAUGEN ACRYLIC EYES (607) Size is 16mm Color is VT = Violet $2.30 JOJO Wig (Synthetic Mohair - 476) SIZES is 7-8 $21.95 $21.95 COLORS is WBBB = White Blond and Bleach Blond (highlights) [7281] $21.95
|
|
|
Post by skumring on May 26, 2007 18:43:44 GMT 1
holdt av til bestillingsliste og eksempler
|
|
|
Post by skumring on Nov 17, 2007 0:18:36 GMT 1
Bestilling fra Monique skjer tirsdag 20. November. Hvis noen vil henge seg på er det bare å si ifra.
|
|
|
Post by skumring on Nov 22, 2007 14:22:08 GMT 1
Bestillingen er sendt, venter på betalingsinformasjon fra Monique.
|
|
|
Post by skumring on Dec 15, 2007 19:38:44 GMT 1
Bestillingen ble trukket fra kontoen min den 11.12.2007. Er vi skikkelig heldige kommer de før Jul. Så nå får vi bare krysse fingrene og håpe på at posten er kjapp.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 15, 2007 20:17:39 GMT 1
Krysser alt jeg har jeg
|
|
|
Post by skumring on Dec 18, 2007 19:45:02 GMT 1
Kryssing av fingre og lemmer har hjulpet. Jeg fikk telefon fra posten i dag tidlig om at de kunne komme og levere pakke på døra hvis jeg var hjemme i dag og kunne betale kontant for tollavgiften, men jeg var jo selvsagt på jobb, så da må jeg hente den på posten i morgen isteden. Det var ikke noen hentelapp i postkassa da jeg kom hjem, og jeg har ingen trackingnummer, så jeg håper den hentelappen kommer litt brennkvikt i morgen slik at jeg bare kan pakke om på postkontoret og sende parykker og greier rett til dere.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 18, 2007 21:40:05 GMT 1
;D ;D ;D Jippi, da får jeg gitt bort julepresangene i rett tid, så deilig !! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by skumring on Dec 19, 2007 14:16:46 GMT 1
Pakkehentelapp ankommet, drar på postkontoret nå.
Reila! Jeg trenger adressen din, har sendt en pm også.
|
|
|
Post by skumring on Dec 19, 2007 21:36:29 GMT 1
Avnia og Kristin! Pakkene deres er sendt. Damen på posten sa de ville komme frem i romjula, men hvis vi krysser fingrens skikkelig masse, kanskje de er fremme til julaften.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 19, 2007 21:51:33 GMT 1
Takker og bukker og nikker og neier !! (Prøver å finne stemningen for sessongen bare *ler*) Jeg får fortsette å krysse alt da, gjør visst ikke noe annet om dagen jeg
|
|
|
Post by avnia on Dec 21, 2007 15:58:46 GMT 1
Parykkene har ankommet Har du en avtale med posten eller har de bare virkelig blitt raske?
|
|