|
Post by skumring on May 27, 2007 3:13:15 GMT 1
Velkommen til Skumrings lille butikk! Her finner du - Egendesignede klær til en rimelig penge - - Hårspenner - smykker - klokker - - vesker - - Secondhand klær - - OOAK designplagg -[/center][/size] Jeg er åpen for å bytte dersom du har noe som frister meg
Send meg en PM eller mail på post[att]brittabergersen[dott]com dersom det er noe du vil kjøpe eller bytte BETALING Jeg tar imot betaling via paypal eller postbanken. For å unngå paypalfees aksepterer jeg kun paypalbetaling med penger som allerede befinner seg på din paypalkonto. Ingen cc-betalinger, vær så snill. Ta kontakt for betalingsinformasjon. FRAKT OG EMBALLASJE Frakt er ikke med i den oppgitte prisen, det betaler du i tillegg. Jeg sender varene forsvarlig pakket i resirkulerte boblekonvolutter på billigst mulig måte uten forsikring dersom du ikke oppgir at du ønsker en dyrere variant med forsikring. Jeg er ikke ansvarlig for pakker som blir borte i posten eller ødelagt på veien. Ja, det er jeg som selger disse tingene:
|
|
|
Post by skumring on May 27, 2007 3:13:52 GMT 1
OOAK DESIGN [glow=yellow,2,300]Daisy [/glow] Grønn blomstrete kjole med belte og hårpynt Kjolen er i 100% bomull, belte, bånd og pynt er syntetisk materiale hekte og trykkanpp-lukking bak Nok 350,-[/center] [glow=pink,2,300]Trailer trash[/glow] Knall rosa nunofiltkjole med lilla sirkler og bobleeffekt. Knyting i nakken Nok 500,-
|
|
|
Post by skumring on May 27, 2007 3:16:33 GMT 1
RIMLIGE KLÆR Strømper Nok 15,- Strømpebukser Nok 20,- Tubetopper/ hårbånd/ miniskjørt Nok 10,- Underbukser Nok 10,- Gensere Nok 50,- Stripete genser Nok 50,- Stripete tubetopp/ hårbånd/ miniskjørt Nok 10,- Stripete strømper Nok 15,- Stripete genser SOLGTStripete tubetopp/ hårbånd/ miniskjørt Nok 10,- Stripete strømper Nok 15,- Rødstripete genser Nok 50,- Rød tubetopp/ hårbånd/ miniskjørt Nok 10,- Sorte strømper Nok 15,- Underbukse Nok 10,- Sorte strømper Nok 15,- Underbukse Nok 10,- Sorte strømper Nok 15,- Sorte strømpebukser Nok 20,- Grønne strømper Nok 15,- Grønnt miniskjørt/ tubetopp Nok 10,- Grønne strømpebukserr Nok 20,- Grønnt miniskjørt/ tubetopp Nok 10,- Gule strømper Nok 15,- Gult miniskjørt/ tubetopp Nok 10,- Gule strømpebukserr Nok 20,- Gult miniskjørt/ tubetopp Nok 10,- Lillarosa strømpebukserr Nok 20,- Lillarosa miniskjørt/ tubetopp Nok 10,- Skjørt med avistrykk Nok 100,- Høstfarget skjørt Nok 120,- Knappelukking med håndsydd løkke
|
|
|
Post by skumring on May 27, 2007 3:17:22 GMT 1
KLOKKER - Armbåndsur - sykepleierklokke - Nok 135,- pr. stk
|
|
|
Post by skumring on May 27, 2007 3:17:56 GMT 1
BLONDEUNDERTØY Topp Nok 45,- Skjørt Nok 55,- Underbukser Nok 45,- Leggings Nok 30,- Topp Nok 45,- Skjørt Nok 55,- Leggings Nok 30,- Eller kjøp hele settet for 110,- og spar Nok 20,- Topp Nok 45,- Topp Nok 45,- Topp Nok 45,- Underbukser Nok 45,- Topp Nok 45,-
|
|
|
Post by skumring on May 27, 2007 3:18:26 GMT 1
VESKER Skuldervesker Nok 60,- Lilla hjerteveske Nok 40,- Gjennomsiktig veske Nok 30,-
Skulderveskene har lomme med glidelås og ett rom inni. Den med stjerner finnes i knallorange også. Jeg har ikke den orange på lager, men kan gå i butikken for deg og se om det er noen igjen.
|
|
|
Post by skumring on May 27, 2007 3:18:45 GMT 1
Hårpynt - Spenner - strilkk - Hårspenner Nok 5,- pr. stk Store hårklemmer Nok 7,- pr. stk. Sommerfuglspenner med glitter Nok 10,- pr. stk Strikk Nok 5,- pr. stk Hårkuler Nok 10,- pr. stk
Hårspenner Nok 5,- pr. stk Hårspenner Nok 5,- pr. stk Store hårklemmer Nok 7,- pr. stk. Strikk Nok 5,- pr. stk Hårspenner Nok 5,- pr. stk Sommerfuglspenner med glitter (de nederste) Nok 10,- pr. stk Hårkuler Nok 10,- pr. stk
|
|
|
Post by skumring on May 27, 2007 3:19:13 GMT 1
DIVERSE Badeand Nok 15,- pr. stk Rosa glitterbadeand Nok 25,- Klesklyper Nok 5,- pr. stk Beltespenner Nok 15,- pr. stk Buttons Nok 15,- pr. stk Tarotkort Nok 200,-
|
|
|
Post by ziggy on May 28, 2007 1:08:10 GMT 1
Jahaha, jeg elsker tingene dine, som du veit:D Meneh... Noen mulighet for at du kan lage i MSD? Kan jo eventuelt få besøk av tvillingene? xD *plots*
|
|
|
Post by skumring on May 28, 2007 3:52:01 GMT 1
Jeg har gjerne tvillinger på besøk jeg. Eller så kan jeg jo sy noe til deg når jeg kommer til Trondheim, hvis du kan vente så lenge da... Forhåpentligvis flytter det inn en liten Peru pike her i løpet av sommeren... men kjenner jeg henne rett, så vil hun nok beholde alle klærne selv En liten update på ballerinakjolen din: Jeg har funnet stoff, både til underskjørt, tyllskjørt og matchende undertøy og hvite sokker Men jeg har mistet eller rotet bort bankkortet mitt, og postkontoret stengte klokken to på lørdag, så jeg fikk ikke ut penger til stoffene, men de ligger og venter på meg i butikken når fridagene er over... Det var utrolig flaut å stå der uten bankkort...
|
|
|
Post by ziggy on May 28, 2007 4:04:52 GMT 1
Oooh >_< Ja har gjort det jeg. Eller tatt med feil kort... kjempemorro. Spesielt på matbutikken en lørdagsformidag.
Men det høres flott ut da! Gleder meg masse til å se:D:D:D
|
|
|
Post by aangell on Jul 19, 2007 0:22:06 GMT 1
De klærene du selger er de i SD eller MSD?
|
|
|
Post by skumring on Jul 19, 2007 8:38:26 GMT 1
De er til SD, men jeg kan lage til MSD på bestilling hvis du vil.
|
|
|
Post by aangell on Jul 24, 2007 22:47:08 GMT 1
Hvor mye skal du ha for å lage en rosa genser, i samme model som den røde stripete? Og gjerne med noen "fanzye" strømper/tights til i størrelse DoC/MSD? Tar du paypal skumring? Tenker på MSC'en og kanskje noen klær
|
|
|
Post by skumring on Jul 25, 2007 22:55:52 GMT 1
Skal se hva jeg har liggende av rosa. Strømper Nok 15,- Strømpebukse Nok 20,- Tights Nok 20,- Genser Nok 50,- Porto kommer i tillegg.
Og ja, jeg tar paypal, men ikke cc overføring, kun betaling med penger som allerede befinner seg på din paypalkonto ellers blir jeg krevd for paypalfees. Du kan også betale via postbanken.
|
|