|
Post by kristinkreations on Dec 16, 2007 14:29:48 GMT 1
avnia; er du her oppe altså ? Eller snart ?? Kanskje vi kunne fått til en mini-meetup i romjula her også
|
|
|
Post by avnia on Dec 16, 2007 16:11:33 GMT 1
Kristin: Jeg kommer opp den 22.....det hadde vært gøy med et møte
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 16, 2007 17:00:40 GMT 1
Ja, det hadde det ;D Går og starter en møte-tråd jeg, kanskje flere er her i romjula ?
|
|
|
Post by skumring on Dec 17, 2007 18:41:32 GMT 1
ok, da venter jeg på nakkeomformer i posten jeg. Du har adressen min?
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 17, 2007 19:02:41 GMT 1
Hehe, det ordet er så morsomt Nakkeomformer *fnis* Er det en sånn som gjør at en "vanlig" S-krok kropp passer til Luts type 2 hoder,eller en smultring ? Jeg skjønner ikke helt det opplegget der, hvorfor kunne ikke CP gjort som "alle andre" *sukk* Må se mer på det der i februar, kan vi ??
|
|
|
Post by avnia on Dec 17, 2007 20:13:28 GMT 1
ok, da venter jeg på nakkeomformer i posten jeg. Du har adressen min? Uhm...nei, den har jeg nok ikke...hadde kanskje vært lurt å ha den ;D
|
|
|
Post by skumring on Dec 17, 2007 20:35:17 GMT 1
OK, sender deg adresse i pm jeg. Og denne nakkeomformeren er for å kunne ha type2 hoder på type1 kropp.
|
|
|
Post by avnia on Dec 17, 2007 22:41:15 GMT 1
ja...antar det...den ligner iallefall på nakkeomformeren som kom med mnf kroppen
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 17, 2007 23:49:02 GMT 1
Men nøyaktig hva er en type 1 kropp ? Ser toppen av halsen til Luts' anderledes ut enn på andre dukker ? Eller ligger forskjellen i åpningen i hodet ? Jeg venter (har jeg forstått *ler*) et type 2 hode..., trenger man nakkeomformeren for at det skal passe på en "vanlig" s-krok hals ? Eller holder det med smultringen inni hodet ? Vanligvis er jeg litt over normalt teknisk anlagt altså, men det her får jeg bare ikke tak på Editert for å si; Jeg vet at det er skikkelig dårlig gjort av meg å kapre tråden til Avnia på den her måten !!! Jeg skal gi meg nå !! Jeg lover !!!
|
|
|
Post by skumring on Dec 18, 2007 10:37:45 GMT 1
Kristin! De nye CP/Luts hodene har anderledes halsåpning enn de gamle, en vri-hals, sånn som den nye kroppen til Avnia, det vil si at du må ha en nakkeomformerdings for at de skal passe på en vanlig S-krokhals. Så, du må ha en slik til Juri-06 hodet ditt eller modde hullet i hodet slik at det passer en vanlig S-krokhals. Smultringen brukes til de gamle CP/Luts hodene.
Type 1 kropp har vanlig S-krokhals. Type 2 og 3 og feeple kropp har den nye vri-halsløsningen.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 18, 2007 13:38:01 GMT 1
I see ! Takk for at du er så tålmodig med meg Skumring Så jeg har altså tre valg for den fremtidige kroppen til Juri'en; * Kjøpe en "vanlig"kropp og modde hodet så det passer. * Kjøpe en nakkeomformer til den valgte kroppen, * eller kjøpe en type 2 Lutskropp. Da har jeg forstått det ;D
|
|
|
Post by skumring on Dec 18, 2007 19:38:47 GMT 1
Intet problem. Du vet jo masser om små dukker, jeg har bare peil på de store jeg. Av dukker med den nye halsfunksjonen har du litt flere muligheter enn type 2 Lutskroppen siden du skal ha en guttekropp. Luts har to guttekropper med ny halsanordning type 2 og 3. Lu-Wen *ingen tvil om hva jeg ønsker meg til jul* har type 3 f.eks. Og feeplekroppen har også samme halsanordning. Det greieste er å finne en kropp du liker og har råd til og så bare få fatt på en nakkeomformer.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 18, 2007 22:02:50 GMT 1
Japp, jeg tror du har rett. Og jeg vet hvilken kropp jeg har lyst på også, selv om det ikke er 100% fargematch. Den er billig ( ) og har den slanke, ikke-macho formen jeg ønsker + ett mer ledd i torsoen enn Luts-gutta Jeg får prøve å slenge meg med på en sånn "liten ting fra Luts-gruppebestilling" når det blir aktuelt. Og spaaaare penger... men først vil jeg ha hodet mitt *mase, sutre, vente* Og ja, det er innmari dumt å bestille/kjøpe noe rett før jul, tror du jeg har lært noe..?
|
|
|
Post by skumring on Dec 18, 2007 22:18:43 GMT 1
Nei, jeg tror aldri vi lærer, noen av oss, ihvertfall ikke så lenge dukkeselskapene kommer med kule ting til jul.
Jeg kan ta med en nakkeomformerdimgs når jeg bestiller Lu-Wen jeg, for hvis jeg bare selger etpar nunofiltkjoler til så har jeg nesten råd til ham! Jeg bare vil ha den dokka.
Hvilken kropp er de du har funnet forresten?
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 18, 2007 22:29:47 GMT 1
Hehe, jeg tror INGEN dukkefolk lærer jeg, aldri Ja, takk, sier jeg da ;D ;D Det er den til $ 7.00 ikke sant ? Det skal vel gå an sånn nesten når som helst. Og forresten, jeg lurer på om jeg ikke jeg burde bestille et par NS hender også. Hvilke er finest ? Kan godt være jentehender, femi alv vettu *fnis* Jeg har lyst på guttekroppen til FDoll/Fantasy Doll Om ikke fargen vil matche helt, så er det iaf en av de nærmeste, (iaf når man ser på posabilitet kontra resin match) og med litt blush på hals/bryst/skuldre, og med et par CP hender tror jeg det kan bli en fin liten hybrid jeg ;D Ok, stooooor hybrid, men likevel *ler* Og jeg innrømmer det, jeg vil heller ha en hel dukke innen rimelig tid, enn et hode alene i evigheter...og fyren skal jo bruke klær tross alt !!
|
|