|
Post by Shaded Mazoku on May 24, 2007 8:41:53 GMT 1
Et ganske uventet nytt medlem av gjengen min. Jeg har planlagt å skifte ut Luccas Juri 06 hode med et mer passende et ganske lenge, jeg liker Juri 06 hodet, men det er feil for Lucca. Jeg hadde bare ikke ventet å finne et hode så enkelt, siden jeg er ganske kresen når det kommer til jentedukker. Men så var jeg i Yellow Submarine i Akihabara, en butikk med masse dukkegreier (de har Isao og White Cat Chris til salgs, hvis man har 150000 yen til overs...) og fant dette hodet. Hun er en Obitsu Gretel, og selv om hun er et vinyl hode, ikke resin, syns jeg hun er helt perfekt for Lucca. Hun har veldig vanskelige øyehull å ha med å gjøre, så øynene hennes ser helt sprø ut her. Ikke hennes øyne, heller, de er Kefkas "gudeform" øyne. Og parykken er til Haze.
|
|
|
Post by callior on May 24, 2007 11:52:33 GMT 1
Ok, jeg er imponert! Gretel hoder er noe jeg aldri har likt, men denne er jo virkelig søt. Jeg liker hvordan hun ser ut med pelsparykken.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 24, 2007 13:04:16 GMT 1
Jeg er generelt ikke imponert over vinyl-hodene, men akkurat Gretel liker jeg. Hun er liksom mer proporsjonert enn de andre.
Jeg liker henne godt med pelsparykken selv. Hvis jeg kan finne en lilla en må jeg kjøpe en egen til henne.
|
|
|
Post by ziggy on May 25, 2007 1:37:43 GMT 1
Søteste Gretel jeg har sett. Stort sett syns jeg de er litt.. rare? Men hun er jo kjempefin!
|
|
|
Post by CHANGEME on May 30, 2007 7:47:17 GMT 1
Hey, gul! Gult er kult. Jeg er fan av faceups som skiller seg ut.
|
|