|
Post by Shaded Mazoku on Jan 19, 2008 0:45:38 GMT 1
Alt for mye ordspill med dukkenavnene mine. Frost kom i dag, noenlunde uventet, da forventet ankomst først var den 21. Fordi jeg er syk har jeg ikke akkurat lyst å begynne med modding og faceup, siden halsen min alltid tuller seg når jeg gjør sånt, og jeg allerede føler som om jeg har en kaktus på skrå ned i halsen. Så dette er et preview, so to speak. Frost er egentlig blond, men parykken hans er ikke sendt ennå, så akkurat nå må han klare seg med denne. Dessverre viser nesten ikke øynene hans her. De er en nydelig grønn farge. Og han kom med røde øyne, som skal doneres til Magus. Må sy noe klær til ham i helgen. Han har bare en laboratoriefrakk.
|
|
|
Post by skumring on Jan 19, 2008 1:55:01 GMT 1
Oj, Saint! Tror du han dukker opp i Trondheim? Det hadde vært gøy å se Frost og Dane sammen. Kommer han fortsatt til å være ansiktsløs og umoddet da? Så kanskje vi kan få se deg trylle litt.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 19, 2008 2:30:15 GMT 1
JAAAA !!! ;D Saint og Bernard er mine favoritter av DS guttene
|
|
|
Post by callior on Jan 19, 2008 2:58:14 GMT 1
Han er skikkelig flott. Og en labfrakk er virkelig ikke en dum start
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 19, 2008 3:36:07 GMT 1
skumring: Det er stor sjanse for at jeg drasser både ham og Magus med oppover. Tviler på jeg ikke kommer til å ha gjort ham ferdig til det, da, jeg hater å ha en dukke sittende uferdig. kristinkreations: Jeg elsker Dollshe gutter generellt. Har skikkelig lyst på en Bernard også, men jeg har ikke plass i historiene mine for øyeblikket. callior: Vel, han er en vitenskapsmann. Bare vent til du får sett den offisielle uniformen hans. Den er... ...underholdende. Og inneholder labfrakken.
|
|
|
Post by avnia on Jan 19, 2008 9:43:44 GMT 1
Ohh....han så pen ut ^^ gleder meg til å se han fiks ferdig
Du har så mange pene dukker sha
|
|
|
Post by nellie on Jan 21, 2008 16:37:50 GMT 1
Han så utrolig kjekk ut, selv uten face-up
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Jan 21, 2008 17:45:26 GMT 1
En guttedukke som faktisk ser ut som en gutt også! <3 Kjempepen! Liker formen på kjeven hans. Og gleder rumpen av meg til å se han ferdig
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 22, 2008 13:13:39 GMT 1
avnia: Takker! Gleder meg til å ha ham ferdig selv. Liker ikke å ha dukker sittende rundt uten ansikt. nellie: Saint har et nydelig ansikt, med en spesiell struktur. Det skinner igjennom selv uten faceup. harle: Heh. Saint er en ganske maskulin dukke, ja. Noen av dukkene mine må nesten være det.
|
|