|
Post by kristinkreations on Jan 20, 2008 20:46:41 GMT 1
|
|
|
Post by callior on Jan 20, 2008 21:22:47 GMT 1
AAAW, så skjønn! Jeg digger de fregnene hennes ^^ Har du laget strikkejakka selv? Og hvor har du fått fatt i den nattlua?
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 20, 2008 22:48:29 GMT 1
Takk ;D Det ser faktisk bedre ut irl enn blåst opp på bilder, men det jeg syns det gikk overraskende greit, til og med øyenbryn fikk jeg til uten å banne *fnis* Fregnene er ikke akkurat det da, de er liksom værhårduppeditter, men katter har jo ikke øyenbryn, så stakkaren må snart bli litt genetisk forvirret. Japp, jeg har strikket jakka, et gammelt prosjekt som gikk fryktelig galt, men nå har jeg endelig noen som kan bruke den Den mangler knapper ennå også.. Nattlua er noe jeg "lånte" fra jentenes gamle stasj, tror den kom med en sånn mini baby born knock off. Passer perfekt uten parykk på. Jeg tenkte på å sprette den opp og lage mønster
|
|
|
Post by callior on Jan 20, 2008 22:53:28 GMT 1
Hehe, ikke dumt. Jeg sitter og forsøker å få tilpasset en vinterfrakk. Virkelig lettere sagt en gjort, men jeg mangler bare ermer, hette og knapper nå ^^
(Jenta må jo være godt kledd når vi skal nordover i Februar ;D)
Og det var en skikkelig flotte øyebryn!
|
|
|
Post by nellie on Jan 21, 2008 16:37:15 GMT 1
Han var kjempesøt! Veldig bra face-up
|
|
|
Post by avnia on Jan 21, 2008 16:41:52 GMT 1
Åhh...så søtt. Du er flink til faceup^^
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 22, 2008 17:13:35 GMT 1
Takk ;D Jeg er ganske stolt egentlig *fnis* Skulle hatt litt mørk akrylmaling i øyensprekkene, men tør ikke ennå. Når jeg får MSC skal det øves, masse (hvilket antagelig betyr "stakkars Abutilon *ler*)
|
|
|
Post by aangell on Jan 31, 2008 22:01:46 GMT 1
Viste ikke at du hadde pukipuki?! Han er veldig søt! I want one as well~
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 1, 2008 0:37:12 GMT 1
Hehe, joda. Det bor en liten Sugar uten faceup her Han/hun ankom vel ikke så lenge etter at callior fikk sin. Og nå er det vel et par andre som også venter på en liten en. Vi lager Puki hær *ler* Dette må være de beste posørene av tinies ever !! Man blir bortskjemt av dem
|
|