harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Jan 21, 2008 14:31:45 GMT 1
... før hun får ny faceup! Jeg har sendt henne avgårde til noen på DoA, og gleder meg veldig til hun kommer tilbake (sitter her med kroppen hennes, uten fjes og uten hender. Hun får en manikyr også) .. fant forsåvidt også ut at hun manglet en S-hook. Så jeg har bestilt det fra ebay. ^^; Her er et par bilder :3 (Fått nytt kamera! Speilrefleks <3 Det var gøy å leke med det ^^) (hun som skal male henne skal også sande munnen hennes litt, slik at hun får et lite smil :3 Gleder meg veldig til det!) Har et par bilder til, men har ikke resiza de enda. Imens kan dere jo se de i stor versjon: klinkekula.com/bilder/IMG_0076.jpgklinkekula.com/bilder/IMG_0065.jpg
|
|
|
Post by callior on Jan 21, 2008 15:48:49 GMT 1
Nå skremte du meg skikkelig, Harle! Hun er skikkelig vakker. Gleder meg til å se hva det blir av henne ^^
|
|
|
Post by nellie on Jan 21, 2008 16:34:13 GMT 1
Hun var veldig pen, gleder meg til å se den nye pace-upen hennes! Og dukker som smiler litt er jo veldig pent
|
|
|
Post by ravnsvart on Feb 5, 2008 17:37:45 GMT 1
Nå er jeg spent på å se den "nye" Poe! Uten rosa øyenbryn..? AOD har noen merkverdige faceup'er, gutten min hadde lakserosa lepper med brune striper, jeg holdt ikke ut å se på det og skrubbet ham med neglelakkfjerner... eh, og burde snart få gjort noe med ham, stakars. Men vedder på at Poe blir kjempesøt med ny face-up Apropos, sendte du henne langt? Er litt nysgjerrig på hvor lettvindt det er å sende hoder utenlands, i tilfelle mine egne face-up prosjekter ikke funker... wæh, må seriøst slutte å kjøpe ansiktsløse dukker før jeg har testet ut MSC. Gratulerer med kameraet, superskarpe, fine bilder- speilrefleks hadde vært drømmen... vanskelig å bruke? *ønske seg teknisk sans i samme slengen* Hm... er det makro med blitz..? *på tide å poste litt på foto-tips-seksjonen*
|
|
astrid
Tiny
I'm The Ballet Dancing Pirate Ninja!
|
Post by astrid on Feb 5, 2008 18:13:08 GMT 1
Spejlrefleks er LOOOVE <3 xD Skræmmende titel, men det bliver spændende at se hende med ny faceup : D Gode billede
|
|
Totchi
Tiny
You can not run from rock! Hellcatpunks.com
|
Post by Totchi on Feb 5, 2008 22:13:46 GMT 1
Hun er veldig pen. Blir spenende å se den nye face-upen hennes! Foresten, kjempe fine bilder!
|
|