Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Jan 24, 2008 12:16:04 GMT 1
Da var jeg sånn noen lunde ferdig med å modde El-hodet mitt. Eneste som mangler er finpuss (er veldig grov rundt nesa og sånn, merket jeg). Må bare kjøpe noe fint sandpapir. Er relativt fornøyd med det, med tanke på at jeg ikke har gjort det før. Noe kunne vært bedre, men det får gå I tillegg til å fikse øynene, så fikset jeg lit på nesa. Hva skjer med at BJDer har så lange neser? Bilder til sammenligning~ (Før er øverst, nå er nederst) Fikk også klipt parykken (der dreit jeg meg egentlig veldig ut, men det får gå XD) Har dog ikke bilder av den, for jeg var for lat :3
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Jan 24, 2008 13:14:23 GMT 1
Ser betraktelig mye bedre ut. Skjønner meg heller ikke på de nesene deres, dog så liker jeg litt neser på ting... Han ser iallefall ut som han er med på ting, istedet for å sove. ^^
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 24, 2008 18:26:02 GMT 1
Ser bra ut! Spesielt til første forsøk å være.
|
|
|
Post by skumring on Jan 25, 2008 1:59:05 GMT 1
Oj, virkelig fint. jeg likte ham godt med litt buttere nese. Jeg ville pusset vekk sømmen over øret og fra øret og ned til halsåpningen også, det gjør jeg alltid på mine hoder. Selv om parykken stort sett dekker den så er det greit å gjøre det uansett synes jeg.
|
|
|
Post by wowposter on Nov 1, 2008 6:06:06 GMT 1
|
|