|
Post by Shaded Mazoku on Jan 27, 2008 5:05:59 GMT 1
Spam! *snicker* Men jeg er helt forelsket i disse to, så spam er naturlig nok. Fikk endelig parykkene deres, så nå er de endelig noe i nærheten av seg selv. Even har et utrolig "beneath my notice" type uttrykk som egentlig er underlig på ham, siden han er mer sosialt udugelig enn snobbete. Men jeg liker det. Og Garlic er... ...MNF Shiwoo. Det er ikke mye mer å si. Her demonstrerer han hvorfor han ofte blir tatt for å være i slekt med Dusk. Samme type farger (bortsett fra at Dusk har svarte øyne). Garlic var forholdsvis uplanlagt, men jeg fant ut at hvis jeg bare kjøpte hodet kunne han dele kropp med tvillingene siden de lever i forskjellige settinger og ikke skal være på samme sted samtidig. (Nå med bonus linselus Transformer. *snicker*)
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 27, 2008 12:34:59 GMT 1
Klarer ikke å holde følge med personlighetene til dukkene dine jeg, men Saint'en er HOT ;D ;D Og Shiwoo'en er minst like søt som alle andre Shiwooer jeg har sett *ler* Digger navnet hans, og kom på at en av de små pottesure Naripon heter Garlic, men er totalt motsatt, Naripons smiler IKKE
|
|
|
Post by avnia on Jan 27, 2008 13:48:33 GMT 1
Even er utrolig...HOT ^^(kan ikke diskutere på det) og Garlic er Shiwoo søt, ikke noe å si på det heller ;P
|
|
|
Post by nellie on Jan 27, 2008 14:03:30 GMT 1
Dukkene dine er utrolig fine, parykkene passet veldig godt!
|
|
|
Post by skumring on Jan 27, 2008 14:27:52 GMT 1
Mmmm... jeg liker Even. Han ser akkurat passe vidløftig, opptatt og dopa ut. Hva er det du har moddet på ham?
Gaelic, herlig navn, og herlig Shiwooete.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 27, 2008 17:08:50 GMT 1
kristinkreations: Hehehe. Med så mange dukker som jeg har går det i surr selv for meg. Visste faktisk ikke at det var en Narinpon som het Garlic. Min heter egentlig Yorick, da. Garlic er bare det alle kaller ham. avnia: Hot er en både passende og upassende beskrivelse. Han er virkelig ganske hot, ja, men samtidig er han en is-magiker. nellie: Takker! skumring: Even er en v2 SA Saint, så jeg måtte åpne øynene hans litt for at man i hele tatt skulle se at han hadde noen.
|
|
|
Post by aangell on Jan 29, 2008 19:58:46 GMT 1
Haha, han så litt trøtt og lei ^^, Men han var en sjarmør!
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 29, 2008 20:33:11 GMT 1
Hehe, ja. Tror den offisielle holdningen hans er noe i retning av "I'm too old to put up with this..."
|
|