|
Post by kristinkreations on Jan 27, 2008 14:19:31 GMT 1
Først Ronny, som for første gang har fått prøve nye øyne; Claude fikk også prøve noen nye. Jeg likte fargen til ham.
|
|
|
Post by nellie on Jan 27, 2008 14:48:17 GMT 1
Ronny var bare utrolig søt på bildet, og Claude kledde øyenfargen Hvilken farge er det?
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 27, 2008 15:01:05 GMT 1
Takk ! Jeg tror de der blir i Ronny en stund, billige akryl, og ulike pupiller, men likevel... Hun kler "enkle" øyne i basis farger, og jeg har ennå ikke klart å ta et bilde hvor Ronny ikke er søt...e'kke mulig det Claude sine er superbillige Kemper øyne, Grayish Blue herfra. De passer ikke helt perfekt, men fotograferer utrolig bra Jeg byttet til meg en god del par, så Anoush har nye i Pale Blue, Mikaron låner et par i Light Green (nyyyydelige øyne !!) Jeg har et par i Greenish Blue (tror jeg) til Aurora og Melis fikk også Grayish Blue til Sugar fjeset.
|
|
|
Post by aangell on Jan 29, 2008 19:59:49 GMT 1
Jeg bare digger Claude, han har et slags alve look, med den store runde nesen. May I have him? xD
|
|
astrid
Tiny
I'm The Ballet Dancing Pirate Ninja!
|
Post by astrid on Jan 29, 2008 20:07:12 GMT 1
Yay, de er rigtige søde ^__^ ~ Ronny er vældig kær.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 29, 2008 23:29:27 GMT 1
Takk ;D aangell, nei, du kan ikke få ham, han er mammas gutt Og det er faktisk bare forfra han har rund nese, fra siden er den mer spiss...ørene hans har mer av et alve look, de kan nok ganske lett sandes til å ligne mini-CP alveører. Merkelig liten gutt, men jeg elsker ham <3 astrid, ja det er hun
|
|
|
Post by aangell on Jan 29, 2008 23:48:40 GMT 1
Og forresten jeg har PM'ed you ^^
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 30, 2008 0:00:08 GMT 1
Ja, jeg så det Litt liten tekst der oppe på toppen, TELENOR (for øyeblikket) tar all oppmerksomheten *ler* Jeg jobber med å svare nå, men sånn foreløpig; "ja"
|
|