|
Post by aangell on Jan 30, 2008 23:32:36 GMT 1
Huff, Chise er ganske rampete for å være så søt! Nå har hun vært å stjelt "isbjørn" luen min, men hun syns selv hun ser ut som en liten kanin!
|
|
|
Post by callior on Jan 31, 2008 9:53:04 GMT 1
Hehe, hun er kjempesøt. Virker nesten som om hun trenger en kaninlue selv. Hun ser ihvertfall ganske mutt ut over at din ikke passer henne ^^
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Jan 31, 2008 14:17:37 GMT 1
Awww! Vil ha fine luen! ... Men min panda-lue er mye finere! X3
|
|
|
Post by ziggy on Jan 31, 2008 17:36:25 GMT 1
Aaaah, søt!
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 31, 2008 17:48:17 GMT 1
Hun er søt, Chise ser ut som en riktig isprinsesse ;D Hun trenger litt bølle- og rampeklær også, sånn for å veie opp litt
|
|
|
Post by aangell on Jan 31, 2008 21:58:36 GMT 1
callior Haha, det er sant det du sier! Kanskje jeg må få en på DoA til å lege til henne?!
belladriel Takker, nei jeg tror nok ikke det x3 Nei, har du også panda lue?! Jeg har ikke fått den enda, men har en på bestilling, i lik med et antrekk jeg skal bestille når jeg får stipend!
ziggy Hun er nok en liten smågodt pose ja. Helt lik, noen ganger sur som f*** og noen ganger søt som en engel~
kristinkreations Yes, I know she does, men har ikke rikelig med penger for øyeblikket. Men skal spørre noen på DoA om de kan lage noe greier til henne som jeg har i "bak hodet". Men noen "dark side" stuff har jeg ofc.
|
|
|
Post by skumring on Jan 31, 2008 23:02:01 GMT 1
Hun er skikkelig søt, og så liker jeg at hun ser furten ut. Rare luer er kult. Mouse fikk nettop en ny lue her, en leopardkattelue laget av ent kosedyr, den ble ordentlig søt. og så fikk hun votter også. Kom på ideen da jeg var på kunstutstilling her en dag.
|
|