|
Post by kristinkreations on Feb 8, 2008 0:49:29 GMT 1
Ok, først, DÅRLIGE bilder !!! Sååå, jeg lekte med dem i Photoshop. Så nå er de definitivt ødelagt, men likevel, her er diverse utgaver av Ronny med halvferdig kjole; Og sist, men ikke minst, som spøkelse;
|
|
|
Post by nellie on Feb 8, 2008 8:08:34 GMT 1
For en utrolig søt kjole! Blonden var kjempefin, den passet godt til størrelsen
|
|
|
Post by aangell on Feb 8, 2008 10:41:53 GMT 1
Your girl are always cute, even she is a ghost she looks great.
|
|
|
Post by ziggy on Feb 8, 2008 12:07:17 GMT 1
Kjolen var jo kjempesøt da:)
|
|
|
Post by callior on Feb 8, 2008 12:54:16 GMT 1
Aaw, noe så nydelig! Hun ser ut som en liten blomsterfe-ballerina.
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 8, 2008 13:14:14 GMT 1
Takk for komplimenter alle sammen Vi (som i Ronny og jeg) håper å ha antrekket ferdig til DollCon, men siden jeg syr alt for hånd tar ting tid, så vi får se. Har ikke alle delene helt klare i hodet ennå engang Jeg finner og bruker ting fra mitt gamle og tildels uoversiktlige stash, men blonden kom først, og ble utgangspunktet for prosjektet Jeg har planer om leggingser, mer pynt på kjolen, muligens en sånn kort armevarmer-ballerina-jakke-sak (noen som skjønner hva jeg mener ?) Og noe til hodet...ideer ?? Sko ala ballett har jeg
|
|
|
Post by avnia on Feb 8, 2008 17:23:47 GMT 1
Åhh....så søt kjolen er
Tja...til hodet kan du jo (kanskje) flette en liten blomsterkrans, eller en (stor) rosa sløyfe?
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 8, 2008 20:11:20 GMT 1
Takk avnia ;D Det var omtrent noe sånt jeg hadde i tankene, heller mest mot stoor sløyfe med noe ekstra. Vi får se. Jeg bruker jo å være en smule minimalistisk, så dette er seriøst en utfordring av meg selv *ler*
|
|