Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Feb 12, 2008 19:54:10 GMT 1
Idag sprang jeg ned den stakkars gamle postdamen da hun kom å knakket på døren min med stooooore fine pakken. Etter mye rot så fikk jeg laget plass for en box opening session! Fine, fine rosa puten. <33333 Og enda finere inni! Emily! Uff, så ut som hun hadde en tung tur... Var lang for oss begge to. Og noen trenger å få strikken slakket på. Hun kan ikke stå - AOD strammet henne for mye... Emily: *stirrepå* Emily: *sparke kamera* Åkei, den er grei! Nok nå! Oo; Sitte pent kan hun. Nytt undertøy. Var jo trasig den rosa badedrakt-greia hun hadde på seg... Ikke hva jeg forventet av undertøy. Emily: Unnskyld meg, men handler du gammeldame-undertøy til meg!? Blonder?? ... Må visst kjøpe nytt undertøy til dronningen. =.=; Men klærne og håret klaget hun ikke på. Ser ut som jeg traff rett. ... Men syte kan hun! Hun ville ikke legge seg rett etter jeg kommenterte den store rumpa hennes da jeg skulle skli henne inn i kjolen. Måtte unnskylde meg flere ganger før hun slutta å legge seg i drama-dronning stilling... Så dette er Emily.
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 12, 2008 20:33:55 GMT 1
Gratulerer !! Hun er Rao er hun ikke ? Begge aod-guttekroppene her er strikken stram i også, og de fester headcap-en i s-kroken. Jeg fatter ikke hvordan de får det til... Lykke til med drama dronningen Og så vidt jeg vet er dette de eneste dukkene som kommer med undertøy av noe slag som default. Jeg syns den rosa badedrakten var fin jeg
|
|
|
Post by avnia on Feb 12, 2008 21:22:31 GMT 1
Åh...pen dame, pene klær, snæksen parykk^^
hvor har du fått alt ifra?
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Feb 12, 2008 21:28:53 GMT 1
Åh...pen dame, pene klær, snæksen parykk^^ hvor har du fått alt ifra? Damen er Angel of Dreams Rao som Kristin sa, blondeundertøy og strømper fra Dollmore, kjolen er fra Dollzone, skoene er fra Godreau Fashions, parykk fra JPop Dolls... Ja alt skulle være dekket. Skriver ned etter som jeg bestiller ting, hvor når og pris.
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Feb 12, 2008 21:32:41 GMT 1
Gratulerer !! Hun er Rao er hun ikke ? Begge aod-guttekroppene her er strikken stram i også, og de fester headcap-en i s-kroken. Jeg fatter ikke hvordan de får det til... Lykke til med drama dronningen Og så vidt jeg vet er dette de eneste dukkene som kommer med undertøy av noe slag som default. Jeg syns den rosa badedrakten var fin jeg Ja det er Rao. Falt pladask for henne. Merka strikken i S-kroken var noe skummelt stram. Turte nesten ikke å skifte øyne på henne. Default badedrakten er grei, siden jeg er ikke fans av doll-arrival nekkidness. Syns alle dukker burde komme med undertøy for anstendighetens skyld.
|
|
|
Post by CHANGEME on Feb 12, 2008 22:50:19 GMT 1
Åh, pen! Og så mye attitude da! Elsker kjolen hennes
|
|
|
Post by skumring on Feb 12, 2008 22:58:04 GMT 1
Hey! Hun hadde personlighet rett ut av kassa! Elsker dramadronningnykkene hennes når du nevnte rompa. Og så fine knær hun hadde. de var virkelig smooth.
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 12, 2008 23:10:11 GMT 1
Hehe, jeg syns jeg kjente henne igjen ja ;D (Rao er Mikarons drømmedame, men det har dere ikke hørt fra meg altså !!) Jeg kan tenke meg du hadde problemer med øyenskiftingen ja, vi var to voksne for å i det hele tatt få headcap-en av Nå er den festet til s-kroken med vanlig strikk i steden. Jeg liker aod-gutta, de er vel egentlig mer "menn" enn gutter da...sånn rent fysisk sett *ler* "Nobody" ser jeg ikke så mye til, men Mikaron er kjempefin. Han kommer på DollCon, jeg veit ei lita jente som gleder seg villt til å vise ham fram ;D (Men ikke ta av ham trusa !!)
|
|
|
Post by nellie on Feb 13, 2008 7:45:34 GMT 1
Hun var kjempefin! Men den rosa badedrakten slår ikke leopardbadedrakten min Soah kom i: Men kjekt at de ikke kommer nakne, syns så synd i de da...
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Feb 13, 2008 15:55:56 GMT 1
Åj! Enda en AoD! O.o :0
Hun var finere enn hva min Poe var da hun kom ^^; Min var bare... rosa sminke.. =_=
Komisk at puppen bare stikker ut XDXD
|
|