|
Post by ziggy on Jun 1, 2007 14:09:11 GMT 1
Hva er yndlings dukke-tingene dine? Jeg har noen helt klare favoritt ting. For tida er det et skjør Skumring har laga, et par ballerinasko fra Ebay og Uma sin Tinybear parykk! Share:D
|
|
|
Post by CHANGEME on Jun 1, 2007 18:37:30 GMT 1
Hmm.. Hallorans gitar, alle støvlene, og Aikos bok om sjokolade og øyne.
|
|
|
Post by callior on Jun 2, 2007 1:06:58 GMT 1
Spurv sitt grønne skjørt og orange Tinybear parykk (den passer kansje ikke, men den er FIN) og Rasmus sin grønne gitar (for øyeblikket hos Skumring ^^). Også "tvillingenes" grønne øyne, Spurv i 14 mm og Rasmus med 16 mm.
|
|
|
Post by skumring on Jun 2, 2007 22:26:25 GMT 1
Det må være Aim-ahs nye parykk, den er så rosaorange og fin.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jun 3, 2007 14:15:04 GMT 1
Tja... Matais støvler kommer definitivt høyt på skalaen. Øynene til Haze og Matai, 'Dina's "default" parykk, øynene til Kefka (de er kanskje bare akryl, men de er den perfekte fargen), brillene som Cha og Dusk deler, korsettet til 'Dina... ...Har mange favoritter, ja.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jun 3, 2007 14:53:43 GMT 1
Gleder meg til jeg kan poste her ;D ;D ;D Hadde vært kjempefint om dere kunne vist fram bilder av alt det kule stashet
|
|
|
Post by callior on Jun 3, 2007 17:37:41 GMT 1
Kjempeide, Kristin! Gitaren er naturlig nok litt vanskelig å ta bilde av for øyeblikket men jeg skal prøve å ta bilde av de andre tingene også. Jeg må nesten legge til t-skjorta jeg fikk av Ziggy til jul på lista. Har nettopp prøvd den på jenta mi for første gang (fordi jeg ALDRI kler om dokkene mine, av en eller annen grunn... det er morro!) og den er sinnsykt stilig!!
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jun 3, 2007 18:20:28 GMT 1
Heh... ...Tok evigheter å finne et "worksafe" bilde av Matais støvler... Kefkas øyne: Matais støvler: og øyne: Hazes øyne: 'Dinas korsett og parykk: Og brillene: Ikke de beste bildene, men jeg kan ikke ta bedre for øyeblikket.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jun 3, 2007 18:51:00 GMT 1
Stilig !! Takk for bildene ;D ;D Det med øynene til Kefka skjønner jeg godt, WOW !!! Og Hazes også !!! Og de støvlene ser helt rå ut. Kick-ass-boots *ler* callior; Har du helt glemt det der om personlig hygiene ?? *fnisemasse* Sånne tenåringer må vaske seg og skifte klær vettu, og siden de ikke gjør det selv, må du som mamma tvinge dem Gleder meg til å se t-skjorta ;D ;D
|
|
|
Post by ziggy on Jun 4, 2007 0:46:05 GMT 1
Oou, hadde sånn strengt tatt nevnt å nevne bilder, men jeg var "litt" trøtt da jeg laga posten xD Anyways, her er mine ting: Her er parykken, fra Tinybear. Elsker alt med den. Seriøst. Den lukter til og med godt! Her kan du også se skjørtet som Uma bruker mest i hele verden. Skumring har laget det, og det er et skjørt med underskjørt. Må nesten si at jeg også er veldig glad i disse tingene her. Det er et skjørt, en jakke og et skjerf som mamma laget til meg, og i tillegg til at jeg syns de er skikkelig fine, så er de litt spesielle siden mamma har laga dem...:3 Lite bilde og dårlig lys, men skjørtet er skikkelig stilig! Hun sydde det med to lag, et blondestoff over hvit bomull, også er det en kant nederst. Har ikke bilde av ballettskoene jeg har, og jeg har dem ikke er nå. Har forlatt Uma heime. Skal ta bilder senere da! Mange fine ting du har Sha! Åh, den rosa? Den er mindre enn den svarte sant?
|
|
|
Post by kristinkreations on Jun 4, 2007 23:45:53 GMT 1
Nydelige klær ;D ;D
Og den parykken er jo perfekt !! En sånn, i oransje eller den mørkebrune med rødt, yummy... Jeg må spare penger *fnis*
|
|