|
Post by ziggy on Jul 12, 2007 9:52:13 GMT 1
Se hva som skjer når jeg ikke følger med en stund! Har vært opptatt med teit jobbing og sånn, og hatt masse PC trøbbel. Dette ser jo kjempebra ut! Jeg vil gjerne hjelpe til med noe, men jeg er ikke sikker på hva det skulle være Må tenke på det xD
|
|
|
Post by skumring on Aug 6, 2007 15:22:17 GMT 1
Sjekk ut bjd.no nå!
|
|
|
Post by aangell on Aug 6, 2007 17:09:45 GMT 1
Siden ser allerede flott ut, gleder meg til å se mer.
|
|
|
Post by kristinkreations on Aug 6, 2007 22:55:53 GMT 1
Oh yeah !! Dette blir stilig, meeeeget stilig ;D ;D
|
|
|
Post by avnia on Aug 9, 2007 15:03:08 GMT 1
Siden er kjempefin.....håper det komme rmer på den en dag Jeg har en tutorial, men den er til en 1/6 dukke
|
|
|
Post by skumring on Sept 21, 2007 10:10:49 GMT 1
Ok, nå blir det snart seriøs jobbing med websiden vår. Har dere noe som dere ville likt å se på siden, så send det til meg på post[att]brittabergersen.com
tekst, tutorials, dukkeinformasjon, ordlister, bjd's for dummies, rett og slett hva som helst som ville vært fornuftig å ha på sidene, send det over, så blir det sving på sakene.
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 21, 2007 20:34:33 GMT 1
*tenke* Hva med en dedikert linkeside til dukkeprodusentr/ene ? (Jeg har ganske mange til produsenter av småttiser iaf ) Fotoside/galleri ? Uhhhm, oversette en sånn ordliste av forkortelser, eller en faq, kan jeg godt gjøre om det trengs, bare rop ut ;-)
|
|
|
Post by skumring on Sept 22, 2007 10:47:54 GMT 1
Kristin! Send meg det du har av linker, jeg har ikke peil på småttisprodusenter, så det er sikkert noen jeg har gått glipp av der.
Vi kommer til å få et eget opplegg for å lagre egne bilder, noe i stil med photobucket og flicker, men uten all reklamen. Galleri har vi jo inne i selve forumet, men kanskje vi kan ha noe sånnt som månedens bilde eller noe slikt. Skal tenke på det og se hvor mye jobb det blir for de/den (Sha) som skal styre forumet.
Har litt ordliste/faq, men kom gjerne med mer, det er alltids ting jeg og Callior kan ha gått glipp av, særlig når det gjelder de aller minste dukkene.
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 22, 2007 18:36:56 GMT 1
Ok. Sender som vedlegg (.doc) på mail seinere, mange av dem lager jo større dukker også, men ikke alle.
Ja, jeg tenkte type "skryteside", om det blir månedens dukke, eller bilde, eller noe helt annet, men et sted hvor norske interesserte kan se dukker i Norge lissom, ikke bare ha produsentenes bilder å evt. ta avgjørelser fra. For de kan være såååå misvisende (Nevner bare DZ jeg, og Bobobie *sukk*) Lagringsplass for egne bilder har vel de fleste tilgang på, gratis også, skulle jeg tro...
Er ikke så mye som er spesifikt for tinies...bortsett fra størrelsen *flire*
|
|
|
Post by avnia on Sept 22, 2007 18:53:48 GMT 1
Synes det høres bra ut med 'skrytebilder' av våre egne dukker. Så kanskje folk kan se hva vi kan gjøre med dem.
Kanskje ha bilde av en blank dukke --> ferdig dukke, så folk nesten kan se hva de kan gjøre
|
|
|
Post by skumring on Sept 22, 2007 21:23:31 GMT 1
Hmmm... kanskje vi kan ha en dukkeoversikt over forskjellige typer dukker som finnes her i norge.
blank dukke - ferdig dukke er jo fint å ha.
Det beste er vel egentlig å ha slike ting som sticky i forumet så folk kan poste egne bilder. De sidene på bjd,no som kommer utenom forumet er tenkt til å være ganske statiske slik at det ikke blir så veldig mye jobb med å oppdatere de hele tiden.
|
|
|
Post by baroness on Oct 1, 2007 7:09:13 GMT 1
Hei Hei, jeg har på min side en række links til yahoogroups der handler om BJD, og en række links til tutorials på youtube. Du er velkommen til at kopiere disse links til bjd.no - det sparer dig i al fald for en masse arbejde. min side, som er under opbygning, ligger foreløbigt på www.baroness-kids.dk/bjd med venlig hilsen, Karina Brandt
|
|
|
Post by skumring on Oct 3, 2007 7:21:55 GMT 1
Tusen takk Baroness!
|
|
|
Post by baroness on Oct 4, 2007 11:41:04 GMT 1
det var så lidt,
knus karina
|
|
|
Post by skumring on Oct 11, 2007 15:13:45 GMT 1
Yess! Da har vi en som skal skinne forumet vårt og sette sammen altsammen. Jobbingen begynner neste uke, så da må alle ideer, forslag, ønsker, lister og tekster og ting og tang være meg i hende senest 19 Oktober for å komme med i denne omgangen.
|
|