|
Post by kristinkreations on Sept 20, 2007 14:09:46 GMT 1
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Fikk den idag, bursdagspresangen min er endelig på vei hjem. YAY !!!
|
|
|
Post by avnia on Sept 20, 2007 15:06:25 GMT 1
Gratulerer, gratulerer
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 20, 2007 21:33:40 GMT 1
Gratulerer!
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 20, 2007 22:34:06 GMT 1
Takk Er ikke "shipping notice" noe av det beste som finnes ? *nervøs latter* Ok, jeg hater å vente... og nå som jeg har tracking nummer venter jeg bare mer
|
|
|
Post by callior on Sept 20, 2007 22:56:31 GMT 1
Jeg vet! Den ille ventinga kommer først når dokka er sendt og det knapt er en uke igjen. De er da man blir helt paranoid og nesten går påveggene! Hva er bursdagsgaven til deg selv?
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 20, 2007 23:40:01 GMT 1
Perfekt beskrivelse !! Bursdagspresangen er Domuya Potpourri, white skin, uten face up ( jeg må ha vært gaaal ) Men jeg har en idé for henne som custom faceup derfra ikke går overens med, jeg vet ikke helt om jeg kan få det til som jeg vil engang Akkurat nå er nervene på høykant, jeg bare håper vi kommer overens... og at msc'en kommer... OG at jeg slipper å sende hodet hennes avgårde for å "reddes" seinere i høst *ler*
|
|
|
Post by callior on Sept 21, 2007 0:20:49 GMT 1
Oooh! Jeg elsker Potpourri! Det er den ENE tinyen jeg kunne tenke meg for øyeblikket! Jeg bare MÅ se henne når jeg kommer og... *hyper*
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 21, 2007 20:25:27 GMT 1
Næææ, så kult !! Det hører man ikke ofte ;D Det er ikke mange Po'er å se bilder av, så jeg har vært "lunken" lenge. Men så nærmet det seg bursdagstid (Jeg får alltid en dukke av meg selv da *glis*), og Domuya hadde det uslåelige tilbudet/salget sitt, og da var det gjort *ler* Klart du skal få se henne Kommer du nordover i november ?? Akkurat nå er det Claude som får mest oppmerksomhet her, han og eldstejenta's Pixie
|
|
|
Post by callior on Sept 21, 2007 20:42:18 GMT 1
Jeg har planer om det, ja, men vet ikke enda helt når og sånn. Må avtale nærmere med alle sammen, egentlig... *stikker og lager en tråd i møte-forumet*
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 26, 2007 12:12:47 GMT 1
Aurora (Potpourri) er hjemme ;D ;D ;D ;D ;D Levert på døra, (det er så deilig !!!) og ingen toll heller *JIPPI* Og hun kom med skikkelig fine øyne, blågrå og faktisk overraskende naturlige utseende (og helt anderledes enn øynene jeg har sett i Domuya tinies før) Det var rart, jeg har bare sett de typiske akryl øynene fra Domuya i dem før.. Og jeg fikk to små "gaver", en liten nøklering greie med Domuya logoen, og en større "dogtag" lignende sak med "takk for at du adopterte meg" og hva slags dukke hun er. Pluss, platen i bakhodet hennes er faktisk "datert", det står at hun er laget i sept. 07. Kuuult !! Men mamma mia, denne jenta har en komplisert kropp *fnis* Lurer på om jeg får henne til å stå uten sueding eller wire noen gang.. Og hun har ingen faceup stakkars liten Ingen her i byen som har litt msc vel ?
|
|
|
Post by callior on Sept 26, 2007 23:47:52 GMT 1
Hehe, jeg tror nok ikke det, men Skumring har jo en ordre på gang ^^
Har du noen bilder av den nye jenta??? ;D
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 27, 2007 17:31:02 GMT 1
Jupp, jeg må nok vente, og håpe Skumrings ordre kommer Her er veslejenta;
|
|
|
Post by callior on Sept 27, 2007 18:16:16 GMT 1
OMG hun ser ut som en liten versjon av Spurv. Hun er så søt at jeg bare har lyst å klype henne i kinnet og...
jeg tror jeg må kjøpe meg en tiny (og jeg kommer til å skylde på deg om jeg ender opp med en Potpurri ;D)
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 27, 2007 19:45:52 GMT 1
*fnis* Jeg har hørt at Po ser ut som en baby Unoa også Hmm, jeg får skylda altså ?? Jaja, helt greit det (som om ikke det har skjedd før) *ler* Jeg sliter med å se for meg faceup'en jeg... har så lyst til å begynne med "prøve og feile, og prøve igjen", men måååå vente *sukk*
|
|
|
Post by callior on Sept 27, 2007 22:15:12 GMT 1
Jeg synes hun har litt Lusis-lignende øyne, men på en fin måte, ikke en dopa måte (som noen Lusiser har). Men leppene er veldig ertent smil, noe jeg forbinder med Shiwoos av alle størrelser.
Hvorfor må du vente med face up?
|
|