|
Post by baroness on Oct 1, 2007 7:03:48 GMT 1
Hei alle,
jeg hedder Karina Brandt, er 35 år og fra Danmark. Jeg meldte mig ind på jeres forum fordi det ser ud som om I har det sjovt her, med jeres BJDs og med hinanden, og det syntes jeg kunne være sjovt at være en del af.
pt. har jeg 3 helt små obitsu dukker som dog ikke er mine, men en julegave til en veninde. Mine egne 60cm obitsu dukker er på venteliste. Hovederne er på vej, kroppene må vente til november.
med venlig hilsen, Karina Brandt
|
|
|
Post by callior on Oct 1, 2007 8:03:19 GMT 1
Hei Karina, og velkommen til forumet. Håper du får det hyggelig her ^^
|
|
|
Post by avnia on Oct 1, 2007 15:42:27 GMT 1
Hei karina, hyggelig å se at det er flere enn meg som har obitsu Hvilker hode er det du har bestilt?
|
|
|
Post by CHANGEME on Oct 1, 2007 16:42:53 GMT 1
Hei hei, velkommen! Håper du opplever det koselig her ^^
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 1, 2007 18:23:29 GMT 1
Velkommen! Alltid gøy med nye medlemmer!
Har selv ett Obitsu 60 hode, en Gretel ved navn Lucca.
|
|
|
Post by ziggy on Oct 1, 2007 23:12:33 GMT 1
Hey! Gøy med nye medlemmer! Velkommen hit:D
|
|
|
Post by kristinkreations on Oct 2, 2007 13:12:44 GMT 1
Velkommen Karina Det er en veldig trivelig plass det her, du kommer sikkert til å trives ;D
|
|
|
Post by baroness on Oct 2, 2007 20:36:24 GMT 1
Heisa alle,
tak for den varme velkomst. jeg glæder mig til at snakke BJD og at lære mye mere om dem.
Avnia, hovederne jeg har bestilt er Gretel og Haruka, og så to som ikke har navne men blot numre. 3 af hovederne er bestilt i hvide, mens den sidste er i hudfarvet. Den hudfarvede skal bruges på en krop fra en anden balljointed dukke, nemlig Mattel's Teen Trend dolls. de er jointede ved knæ og albuer og er ca. 40cm med hovede. hovedet på dukkerne er dog meget uskjønne, så jeg har kasseret hovedet og bestilt et obitsu hovede til den i stedet for, da jeg har set rigtig gode resultater med dette. jeg skal dele nogle links om et øjeblik.
knus karina
|
|
|
Post by skumring on Oct 3, 2007 7:30:19 GMT 1
Hei Karina! Velkommen hit. Håper du får det hyggelig på forumet vårt. Det skal bli artig å se flere obitsuer. Spennende prosjekt du har med Teen Trends kroppene også.
|
|
|
Post by baroness on Oct 4, 2007 11:39:46 GMT 1
tak skumring, for din velkomst. jeg har just fået mine første to hoveder, haruka og gretel fra obitsu, nu får jeg jo se om jeg kan få det projekt med teen trends til at fungere.
knus karina
|
|