|
Post by baroness on Oct 2, 2007 20:40:57 GMT 1
hei igen, her er jeg med endu et link - en amerikansk dame laver pr. bestilling disse bjd lignende dukker, Teen Trends med Obitsu hoveder, jeg synes de er ganske skjønne, men mangler bevægeligheden i håndled og ankler. men jeg synes dukkerne er søte. www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=16737065&uid=3139653knus karina
|
|
|
Post by callior on Oct 3, 2007 8:27:24 GMT 1
Jeg liker størrelsen, og hun første jenta er bare helt utrolig skjønn. Skikkelig fe-aktig. Men må det ikke mye modifisering til på den kroppen for å få den samme bevegeligheten som en BJD? Jeg har sett på instruksjonene for å gi dem håndledd, men det ser ut som om de har begrensede lår-ledd, skuldre og mangler ankler også... (Jeg er smågal når det kommer til bevegelighet )
|
|
|
Post by kristinkreations on Oct 3, 2007 13:46:51 GMT 1
Du har rett Callior, TT kroppen kan ikke sammenlignes med en bjd, iaf ikke etter at du har hatt en å leke med Jeg har en Teen Trend dukke her, med originalt hode (ikke min), så om du vil, går det fint å kikke nærmere på den når du kommer oppover. Jeg vet mange bjd-eiere med yngre døtre putter Obitsu hoder på dem og lar ungene få sin egen å leke med (skifte øyne, parykker og klær, akkurat som mamma) Og til det er de mer enn bra nok !! Ikke for å være negativ altså, smak og behag og alt det der !! *dukker*
|
|
|
Post by callior on Oct 3, 2007 18:45:05 GMT 1
Hehe, nei, men det er jo en kjempelur løsning, da! Sammen med Godreu dukkene er det en kjempeløsning. (Dette er igjen ikke for å være slem mot dem (jeg har grusomt lyst på en Whisper og gleder meg til eierbildene) men vinylen er grusomt kjekk å gi til små barn som kanskje ikke skjønner at resin må behandles litt mer som en porselensdukke).
|
|
|
Post by kristinkreations on Oct 3, 2007 22:46:41 GMT 1
men vinylen er grusomt kjekk å gi til små barn som kanskje ikke skjønner at resin må behandles litt mer som en porselensdukke). Jupp, my point exactly Hadde jeg ikke "trent" min minste i flere år, hadde hun ikke fått holde mye på med Resin-barna nei Men hun er kjempeflink altså, hun har sin egen tiny, spinket og spart helt til hun hadde nok ;D ;D Jeg viste henne Obitsu/TT hybridene, men det fenget ikke. Har nok noe med "alderen" på dukken også, hun foretrekker dem unge *fnis* Jeg vet ikke hva jeg syns om Goodreau's bjd's...ennå
|
|
|
Post by baroness on Oct 4, 2007 11:38:44 GMT 1
Hei jenter,
mine to første hoveder er just ankommet, og jeg har givet det ene en face-up - min allerførste, så det er ikke så godt, men godt nok for en begynder som mig.
nu skal hovedet have øjne, og så må jeg se hvordan jeg får det på min teen trend kropp. jeg tenker ikke at lave flere, men jeg syntes det kunne være fint at prøve. rigtig god ide til børn.
knus karina
|
|
|
Post by callior on Oct 4, 2007 21:27:29 GMT 1
Har du noen bilder? Det er alltid spennende å se hva folk gjør med dukkene sine ^^
|
|
|
Post by baroness on Oct 6, 2007 7:05:31 GMT 1
Callior, ja jeg har et par enkelte bilder, men ikke så gode bilder. Her er de: www.baroness-kids.dk/bjd/dina.htmHun fik lim i øjnene - hvordan sætter I øjne i jeres dukker? knus karina
|
|
|
Post by callior on Oct 6, 2007 9:47:49 GMT 1
Jeg pleier å bruke slikt hvitt, gummiaktig stoff jeg kjøper i bokforretninger. Det er egentlig for å henge opp plakater, men holder øynene godt uten å skade dem.
Jeg elsker den parykken!
|
|
|
Post by baroness on Oct 7, 2007 17:33:04 GMT 1
hei Callior,
mange tak - det vil jeg prøve, jeg har masser af det hvid gummiagtige stof. i danmark kalder vi det "elefant snot"...
du elsker parykkèn? du må gerne få den, den er ikke limet fast. jeg kan slet ikke med de pelsparykker, jeg venter kun på rigtige parykker skal komme, så bliver der delt ud af de andre pelsparykker til hvemend der vil have dem!
knus karina
|
|
|
Post by callior on Oct 7, 2007 21:36:41 GMT 1
Elefantsnørr? *ler høyt* Det er den BESTE beskrivelsen jeg noensinne har hørt om den greia ^^ Hehe, vil den passe til et mini hode da? For gjør den det, vil jeg virkelig ha den. Jeg foretrekker fiberparykker jeg også, men sliter virkelig med å finne en fin parykk til den stakkasj gutten min (som ikke er alt for lang og jentete), så jeg har planer om å kjøpe noen pelsparykker for å se om de passer bedre. Gah, jeg skravler så mye *rødmer* sorry!
|
|
|
Post by baroness on Oct 7, 2007 21:45:21 GMT 1
callior, kan du håndtere en symaskine? for om parykken er for stor,kan den gøres mindre på en symaskine. den er til hoveder på str. 8-9"...altså 60cm dukker...
knus karian
|
|
|
Post by callior on Oct 7, 2007 22:09:27 GMT 1
Jepp, det kan jeg! Når du har parykkene dine vil jeg gjerne være fus på den sorte og røde ^^
|
|
|
Post by baroness on Oct 8, 2007 6:27:50 GMT 1
Fint, callior. når mine 'rigtige' parykker er ankommet, tager jeg bilder af alle mine pelsparykker, så kan du se hvilke du vil have, okay?
knus karina
|
|
|
Post by callior on Oct 8, 2007 8:05:20 GMT 1
Tusen takk! ^^
|
|