|
Post by kristinkreations on Oct 4, 2007 22:21:39 GMT 1
|
|
|
Post by skumring on Oct 5, 2007 21:28:30 GMT 1
Tar gjerne en utfordring jeg. Hva slags farger er det du vil ha da? Og hva slags stil? Kan du gi meg en liten beskrivelse av hva du har lyst på? Og har du en parykk du kan putte på henne?
|
|
|
Post by baroness on Oct 6, 2007 6:58:45 GMT 1
Sikke et sødt hovede.
karina
|
|
|
Post by kristinkreations on Oct 6, 2007 16:30:08 GMT 1
Takk Skumring (Og Karina, we hun ikke nyyydelig ) Ummm, parykk til henne...jeg har egentlig ikke noen ennå, hun låner fiberpelsparykken til Claude, og jeg tror hun kommer til å forbli i den typen parykker (fiberpels og sau og sånt *fnis*) Litt vilt og flyvende... Men jeg kan ta nye bilder med parykken, ikke noe problem ;D Jeg skal sjekke en gang til om jeg får 6" parykkene til Ronny til å sitte på...Skjønner ikke helt målene som er oppgitt jeg, hun skal pr definisjon ha større hode enn en BC, men det tror jeg ikke noe på nei Av farger, jeg tenker å prøve naturlig/soft (Hun er et barn tross alt *ler*) i en ikke FOR rosa skala. Mer mot beige/fersken/brun tror jeg... De Po'ene jeg har sett er så rosa at jeg nesten får spader... Men om noen føler for å prøve ut mer "ekstreme" idéer, kikker jeg gjerne på !! Noe eterisk, alveaktig, lekent, troll ? Jeg er egentlig åpen for det meste jeg *fnis* OK, nye bilder i dagslys i morgen *noterer*
|
|