|
Post by baroness on Oct 7, 2007 17:36:53 GMT 1
hei piker
jeg var på dukke udstilling i går, og der var en gruppe med BJDs. Det var pigerne fra det danske forum "resin garden" hvis i kender dem, som var på udstillingen med deres dukker. gud hvor var de skønne. jeg tog nogle billeder og fik også lov til at holde en af dukkerne. nu kan jeg slet ikke vente til jeg kan bestille min første rigtige BJD.
nogle af deres dukker var rigtig uhyggelige at se på, puha... hvide øjne, og en havde et blodig øje, puha.... gav mig lidt kryb ned ad ryggen *grin*
knus karina
|
|
|
Post by ziggy on Oct 7, 2007 18:36:03 GMT 1
Det høres morsomt ut! Dukkeutstilling må jo være ordentli underholdende!
|
|
|
Post by callior on Oct 7, 2007 21:33:18 GMT 1
Oj, høres kjempespennende ut! Hva slags dukkeutstilling var det? Porselensdukker eller mange forskjellige typer?
Jeg tror ikke jeg har sett Puha, men jeg har sett en del andre dukker med skrekkfilm-aktige modifikasjoner. Jeg må innrømme at jeg synes de er ganske ekle, men mange av dem er godt laget.
Det er noe helt spesielt med å se en BJD "i levende live" er det ikke? Jeg må innrømme at hadde det ikke vært for at jeg møtte Sha og... (var det Flea du hadde med deg den gangen, Sha?) tilfeldig i byen, hadde jeg nok aldri kjøpt en selv. Men når du ser hvor utrolig fint håndtverk det er (og merker hvor tunge de er!) er det nesten umulg å ikke bli facinert.
Kan vi se noen av bildene? Pretty pretty please *ber pent*
|
|
|
Post by baroness on Oct 7, 2007 21:47:30 GMT 1
javist javist kan I se billeder, udstillingen var ikke så mye værd. der var bare en stand med bjd, en stand med reborn, en stand med gamle dukker og en stand med dukkehus - resten var kreativ hobby med strikkede bamser, broderi, patchwork og alt andet. her er linket til mine billeder fra udstillingen: www.karitokids.dk/photos/dukke_udstilling.htmknus karina
|
|
|
Post by callior on Oct 7, 2007 22:08:17 GMT 1
Wow, ganske stilig! Jeg må innrømme jeg har lyst på en tiny dukke, bare for å kunne kjøpe alle de fine tingene som er i 1/12 skala.
Jeg skulle ønske jeg visste hva som stod på det arket om BJDs. Kanskje vi kunne bruke det til DesuCon...
|
|
|
Post by baroness on Oct 8, 2007 6:29:10 GMT 1
tihi, på arket stod der:
"her kan din dukke tage et hvil mens du kigger på resten af udstillingen, men det er på eget ansvar."
knus karina
|
|
|
Post by callior on Oct 8, 2007 8:17:25 GMT 1
Ah, jeg trodde det var litt info om BJDs. Ikke en dum ide, da. Selv om jeg selv aldri ville tort det selv. Jeg foretrekker at all skade på dukkene er min egen skyld
|
|
|
Post by baroness on Oct 8, 2007 20:43:47 GMT 1
callior, sådan føler jeg også. tænk om noget hændte mens de var i hænderne på en anden. frygteligt.
knus karina
|
|