|
Post by kristinkreations on Nov 19, 2007 0:01:19 GMT 1
Endelig fått tatt noen bilder av ting jeg har hatt klart for salg leeeenge Så jeg tenkte at man må jo spre nyheten *fnis* Nå er det bare tiny klær der, men mini-saker vil komme med tiden, jeg lover !! Her er linken, om noen vil kikke, og om noe er galt, stavefeil eller annet, vær så snill og si ifra !!! www.denofangels.com/forums/showthread.php?t=177632Edit; Om denne tråden skulle vært på kjøp og salg, bare flytt den !!!
|
|
|
Post by skumring on Nov 19, 2007 17:49:33 GMT 1
Sommerfuglkjolen var supersøt. Det er ikke lov å kommentere med nuttepluttekommentarer i salgstråder på DoA lenger, så jeg måtte bare si det her.
|
|
|
Post by kristinkreations on Nov 20, 2007 16:19:19 GMT 1
Tusen takk ;D Og foreløpig har salget gått overraskende bra også Må få ferdig detaljene på flere snart... Men i morra er d-dagen, så det får vente litt. Fikk du e-mailen min ang. Monique bestillingen forresten ?
|
|
|
Post by skumring on Nov 20, 2007 18:21:30 GMT 1
Ja, det fikk jeg, glemte jeg å svare? Isåfall var ikke det meningen.
|
|
|
Post by avnia on Nov 20, 2007 19:49:29 GMT 1
Ohh...så utrolig søte kjoler...bare synd jeg ikke har en mini
|
|
|
Post by kristinkreations on Nov 20, 2007 21:26:31 GMT 1
Ja, det fikk jeg, glemte jeg å svare? Isåfall var ikke det meningen. Fint Japp du glemte det, men det gjør ikkeno', jeg fryktet mest at den ikke hadde kommet fram jeg *ler* avnia; Takk for komplimentet !! Du får enten skaffe deg en tiny, eller vente til jeg har mini-saker klart Jeg får låne Anoush som modell, så det kommer. Eller har du bare dukker i SD størrelse ??
|
|
|
Post by avnia on Nov 21, 2007 15:45:04 GMT 1
For øyeblikket kun SD, men snart en yndig MSD å
|
|