|
Post by callior on Dec 10, 2007 19:49:07 GMT 1
Vettekatt er på vei hjem! Pakken var allerede sendt når jeg våknet i dag tidlig! Er jeg heldig, er det under en uke til PukiPuki Pipien min er i Norge. FairyLand holder virkelig på å bli yndlingsselskapet mitt. Fantastisk kommunikasjon, dokkene sendes ut på datoen (eller med votter, siden de ikke klarte tidsgrensen på fullsettene), og dokka mi sitter nå på flyplassen i Incheon og venter på å komme ombord på flyet. I tillegg har jeg gått berserk på ebay og kjøpt bratz klær til henne, så jeg kommer til å sitte og sy om bratz klær til langt ut over Januar *ler*
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 10, 2007 20:16:21 GMT 1
;D ;D Kult !!! ;D ;D Jeg fikk beskjed idag også, min er på vei til Singapore for mellomlanding *fnis* Men min har ingen klær da, bortsett fra det jeg har lagd på forhånd med annen model. Det gikk overraskende greit å hekle i den størrelsen, men gidder ikke å lage mer før jeg har noe bevis på at det passer Jeg så på det der Bratz Kidz-greiene, vet ikke om jeg helt liker stilen, men så har jeg (kremt) ikke noen stor forkjærlighet for de dukkene i det hele tatt Guttegreiene går kanskje... er din hann eller hunn katt da ?
|
|
|
Post by callior on Dec 10, 2007 20:53:07 GMT 1
Hehe, jeg kan si ganske ærlig at jeg HATER Bratz dukkene, men bilder som dette overbeviste meg om at jeg må i det minste prøve ut klærne. Selv om Vettekatt mest sannsynlig kommer til å løpe rundt i ganske annerledes klær til vanlig, trenger jeg noen start-klær til henne. I tillegg er Vettekatt er en liten guttejente, så det er de minst horete klærne hun får (ingen leopartflekkede ermeløse topper og gjennomsiktige miniskjørt til denne katten!) Jeg gleder meg til å se klærne du har laget til dem. Regner med det er et ENORMT market over på DoA, med tanke på hvor mange Pukier som kommer.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 10, 2007 21:33:27 GMT 1
Hehe, jeg så de der toppene og skjørtene ... Og lukket den ebay-siden Men jo, det bildet på doa er nydelig. Miksen gjør at det ser ut som barneklær, punktum, og DA går det an med Bratz også *ler* Tja, kanskje markedet er stort, OM folk ønsker noe uten tekst på magen og borrelås i ryggen... Hekling blir lett litt sånn lolita-aktig, og det kan være hit eller miss, alt ettersom. Jeg selger mye mer av kjedelige ullgensere enn noe annet...kanskje jeg ender opp med å strikke gensere til de her også gitt Jeg lurer på om min blir til to jeg, Sugar som jente og kattefjeset som gutt.. to modeller i én, genialt *fnis* Få se det du har kjøpt da !!
|
|
|
Post by callior on Dec 10, 2007 22:37:53 GMT 1
Hehe, dette er en lang liste, så bær med meg. Bestilte hele ti plagg *rødmer* Orange tskjorteolaskjørt (jeg skal fjerne det beltet) jeans (disse er ikke til Vette, men jeg synes de var så fine at jeg må nesten vise dem frem ^^) ørevarmere (jeg håper virkelig at disse passer!) vinterjakke (jeg må mest sannsynlig korte inn armene ganske mye på denne) brun genserrød juletopp (denne skal jeg sy på en hette og ermer på, men jeg elsket motivet foran) sort genserolabukserød tskjorteJeg har kjøpt ting i alle tre størrelsene (babiez, kidz og vanlige bratz), så det blir interessant å se hva som passer og ikke
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 10, 2007 23:03:00 GMT 1
Hehe, det var mye kult der, lykke til med prøvingen Håper de er lette å kle av/på, ikke alle tinyer som er like samarbeidsvillige Og de jeansene var stilige !!
|
|
|
Post by callior on Dec 10, 2007 23:08:50 GMT 1
Hva kan jeg si... jeg er en sucker for rockeaffekter og bare se på det bittelille naglebeltet! Jeg har en skremmende følelse at noen av bildene av Vette kommer til å være i de buksene, omsydd så de passer henne, mens hun står på scenen på Hulen med en bitteliten gitar. Og så backstage med en bitteliten vannflaske og blyantkryss på hånden... (jeg er rockenerd ) Jeg har en følelse av at disse kommer til å sparke og vri seg (ihvertfall om det er noe de ikke liker)
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 10, 2007 23:40:01 GMT 1
Hihihihi, gleder meg til å se !!
Og ja, tror du har rett...
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 12, 2007 14:14:59 GMT 1
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by callior on Dec 12, 2007 16:06:25 GMT 1
Oh my! Hun er kjempeskjønn!
Min Pipi landet på gardermoen like etter midnatt og ble øyeblikkelig kidnappet av tollen. Jeg har fremdeles et irrasjonelt håp om at jeg skal få henne i tide til jul...
ETA: Jeg tar herved tilbake ALT jeg NOENSINNE har sagt om norsk toll. Bare 14 timer etter at hun landet har Vettekatt blitt sendt videre. Hun kommer mest sannsynlig til å ligge og vente på meg når jeg kommer tilbake til Skien. Det kommer til å bli VANSKELIG å vente til julaften ^^
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 12, 2007 16:18:22 GMT 1
Ja, er hun (han ?) ikke nydelig ?? Lurer på hva jeg syns når jeg holder den. De er virkelig BITTESMÅ !!
Vettu, tollen har aldri holdt på noen av mine pakker mer enn én time *ler* De tar dem, absolutt alle sammen, scanner inn, ser på, scanner ut, og så fyker de videre. Oppdateringene på tracking innad i Norge er rimelig treig, pakken er som regel her før det står at den er sendt fra Oslo (Gardermoen). Men jeg sjekker hele greia etterpå. Ja, jeg er sprø *ler*
|
|
|
Post by callior on Dec 12, 2007 17:02:37 GMT 1
Kjempeskjønn, uansett hvilket kjønn den ender opp med å være... Jeg mente det jeg sa på DoA, du holder på å omvende meg fullstendig til Sugar! Tollen er stygg mot pakkene mine. Eller, jeg tror ikke jeg har tilgitt dem for å holde på Rasmus i en måned enda. Vi får se, kanskje jeg kan tilgi dem når han fyller tre år Men med all den "første dokke" angsten kombinert med "hvorfor får jeg den ikke" angsten var han den værste handlen jeg har vært med på! Jeg pleier i det minste å få gode oppdateringer på trackingen, selv om de er kroniske med å ikke oppdatere før noen timer etter at noe har skjedd. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg sjekker den i løpet av dagen, for å så ha alt oppdatert når det nesten er for seint til å hente pakka. De på postkontoret nærmest meg begynner å bli vant med å se meg komme løpende like før de stenger, dønn bestemt på å få pakka mi ETA: Jeg gjør det samme, Kristin! Sjekker gjerne oppdateringa mange ganger daglig før den har kommet (spesielt nå som jeg ligger syk og venter på Vette) og så et par ganger etter jeg har henta pakka, bare for å sjekke at alt er ok.
|
|
|
Post by avnia on Dec 12, 2007 17:48:59 GMT 1
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Åhh....nå vil jeg å ha en og jeg som har mer en nok å drive med (drive fellesordre er mer stressende enn jeg trodde) Og ikke har jeg råd til et slikt nusk enda heller
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 12, 2007 21:12:33 GMT 1
Kjempeskjønn, uansett hvilket kjønn den ender opp med å være... Jeg mente det jeg sa på DoA, du holder på å omvende meg fullstendig til Sugar! Hehehe, hvordan sier man "snicker, snicker" på norsk ? ;D Tollen er stygg mot pakkene mine. Eller, jeg tror ikke jeg har tilgitt dem for å holde på Rasmus i en måned enda. Vi får se, kanskje jeg kan tilgi dem når han fyller tre år Men med all den "første dokke" angsten kombinert med "hvorfor får jeg den ikke" angsten var han den værste handlen jeg har vært med på! Jeg pleier i det minste å få gode oppdateringer på trackingen, selv om de er kroniske med å ikke oppdatere før noen timer etter at noe har skjedd. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg sjekker den i løpet av dagen, for å så ha alt oppdatert når det nesten er for seint til å hente pakka. De på postkontoret nærmest meg begynner å bli vant med å se meg komme løpende like før de stenger, dønn bestemt på å få pakka mi ETA: Jeg gjør det samme, Kristin! Sjekker gjerne oppdateringa mange ganger daglig før den har kommet (spesielt nå som jeg ligger syk og venter på Vette) og så et par ganger etter jeg har henta pakka, bare for å sjekke at alt er ok. Jeg er glad jeg ikke har opplevd det samme som deg !! Hadde fått panikk jeg *fnis* Fikk jo nesten det av DHL, og det var jo snakk om dager bare Og godt å høre at jeg ikke er alene om å være tracking-sprø. Nå ser jeg jo på doa at vi er mange *fnis* Folk tracker de faktiske flyavgangene fra Korea ;D Åhh....nå vil jeg å ha en og jeg som har mer en nok å drive med (drive fellesordre er mer stressende enn jeg trodde) Og ikke har jeg råd til et slikt nusk enda heller Uff, stakkars Avnia !! Eeeeegentlig har ikke jeg råd heller, så hun/han er julepresangen min i år. Av og til kan det på en merkelig måte lønne seg å ha mann og barn.. Det regnestykket går ikke opp i kroner og øre altså, men i dukker
|
|
|
Post by callior on Dec 12, 2007 22:43:56 GMT 1
Jeg tror "humrer" eller "kneggler" passer fint ^^ Men jeg skal bare ha en! (Hah! Det var det jeg sa om BJDs i begynnelsen også.) Jeg skulle ønske jeg kunne sette meg på en høy hest her og si at jeg ikke gjorde det... men hadde jeg visst flynummeret, ville jeg gjort NØYAKTIG det samme! Hehe, godt poeng med dokkene. Jeg tror fordelen ved at jeg er singel er at jeg får ha dokkene mine for meg selv
|
|