|
Post by kristinkreations on Dec 12, 2007 23:16:20 GMT 1
*ler* Jada, høye hester er fine, helt til man faller av Man skal passe seg for å ha for mange bastante prinsipper har jeg funnet ut, man ender med å falle, evt. med å måtte svelge en masse kameler (valgfritt ordtak ) Jeg vet ikke hvordan dere single/barnløse tenker om å "dele" dukkene med noen, jeg har lest endel forskjellige meninger om emnet på DOA. Men jeg personlig har mye større glede av det vi deler/leker med/gleder oss over sammen. Jeg tror de som traff oss hos Ziggy skjønner hva jeg snakker om Toppen av lykke er når min kjære kommer med innspill, eller finner noe til resinbarna (eller de andre dukkene mine), eller aller best, lager/reparererer/maler noe så det passer dem ;D ;D Han håndterer dem minst mulig, i redsel for å ødelegge noe, men han hjelper gjerne til med å få på hoder eller sjekke konstruksjoner når jeg ber om det. Og han snikfotograferer dem *fnisemasse*
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 13, 2007 16:50:07 GMT 1
callior, har det kommet en liten pakke ennå
|
|
|
Post by callior on Dec 13, 2007 16:56:08 GMT 1
Den lille pakka er nå i Vestfold og har ikke rørt seg siden i dag morges. Jeg angrer som en hund på at jeg ikke fikk henne sendt til Bergen, men jeg kunne jo ikke vite at hun skulle komme frem så fort! Så uansett hva som skjer kommer jeg ikke til å kunne åpne pakken før den 17. Hva med deg? Er din lille på vei mot Norge?
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 13, 2007 19:34:29 GMT 1
Jaja, det er jo fint i Vestfold da Og ja, Suger har reist fra Singapore. ;D ;D
|
|
|
Post by skumring on Dec 13, 2007 20:16:52 GMT 1
Det er bare fire dager til den 17. da Callior. Du må nok være den mest ventende personen jeg kjenner. Nytt ord oppfunnet spesiellt for deg. Jeg føler meg helt letargisk i forhold jeg.
|
|
|
Post by callior on Dec 13, 2007 22:17:00 GMT 1
Haha! Bare fordi jeg gleder meg (ok, ok, jeg har null tålmodighet. Men i det minste plager jeg ikke de som sender tingene til meg (ok, ok, bortsett fra deg... men jeg prøver å bli flink pike å slutte å plage deg )) Jeg tror jeg skal slutte før jeg graver meg selv dypere ned
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 13, 2007 23:32:34 GMT 1
*snicker, snicker*
|
|
|
Post by skumring on Dec 14, 2007 11:38:41 GMT 1
roflmao Callior, det er egentlig bare kult at du er så ventete, så veier du opp for miin letargiskhet.
3 dager igjen til den 17 og pukipusbildebombardering fra Callior!
*nih hih hih* Nøre opp under Calliors utålmodighet.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 14, 2007 13:27:07 GMT 1
Jeg skjønner deg godt jeg callior *trøste*
Jeg venter alltid med iver of lengsel selv jeg, og akkurat nå har jeg både Juri-hodet og Sugar på vei. Det er ikke bare godt.
Forresten, Jurien min har fått navn (om ikke han har noe å innvende mot det når han kommer da) ;D
|
|
|
Post by skumring on Dec 15, 2007 19:28:37 GMT 1
Hva skal Jurien hete da Kristin? 2 dager igjen til Pukipukikattepusopp-pakkingsglede for Callior! Og bare en uke igjen med jobbing for meg før jeg har friiii! Det gleder jeg meg til.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 15, 2007 20:13:10 GMT 1
;D Abutilon ;D Og Puki'en til Callior er trygt framme, jeg lurer på om "noen" har kikket for henne allerede....har ikke hørt et pip om den, eller mer om venting eller noe *fnis* Jeg tror det her blir to laaaange dager for henne stakkars
|
|
|
Post by callior on Dec 15, 2007 21:24:45 GMT 1
Hehe, jeg er redd den stakkasj jenta mi ligger ensom og alene på postkontoret. Når jeg ringte mamma i dag hadde det enda ikke kommet noen hentelapp, og siden de trenger signatur (og betale for tollen) for å hente henne ut, venter vi til mandag. Men ja, jeg holder virkelig på å gå på veggene. Sitter og følger med på tråden på DoA med alle de skjønne pukibildene og pakker julegaver og pakker for å dra hjem og prøver å gjøre ALT for å distrahere meg selv (og ikke kjøpe enda flere klær til henne ^^) Jeg tror ikke hun blir julegave lengre. Jeg tror hun blir 17. desembergave. Basta bom
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 15, 2007 23:34:22 GMT 1
Stakkars jenter *trøste mer* men du VET iaf når du får klå pukipukipuki du da
|
|
|
Post by callior on Dec 15, 2007 23:36:12 GMT 1
hehe, sant det Jeg gleder meg virkelig som en liten unge ^^
|
|
|
Post by skumring on Dec 17, 2007 20:39:52 GMT 1
Hei, Callior! det er den 17. i dag! og klokka er allerede kvelden, hvor blir det av pukipukibildebombarderingen?
|
|