|
Post by kristinkreations on Dec 17, 2007 7:41:28 GMT 1
Jeg aner ikke hvor store føtter Hound har, det sto ikke noe sted på Tensiya siden, men jeg fant altså disse for Feeple gutt hos Fairyland Kanskje de passer ? Prisen er jo ikke morsom da, men det er iaf rimelig standard, annonyme mannesko
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 17, 2007 7:44:06 GMT 1
Svarer meg selv jeg, ut fra mål jeg fant via DOA ser det ikke ut som om de er store nok nei
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 17, 2007 7:51:08 GMT 1
Fortsetter å lete etter sko til James jeg Disse hadde vært stilige til den nye buksa og genseren (syns jeg) Er de for spisse, eller goth ? Jeg må innrømme at jeg er ikke helt inne termene bestandig *fnis* Prisen er jo ikke morsom her heller
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 17, 2007 7:56:21 GMT 1
Hey, joggesko !!! kanskje til og med litt store...ikke at det ville stoppet meg da *fnis*
|
|
|
Post by skumring on Dec 17, 2007 19:28:19 GMT 1
Fairyland skoene blir nok for små ja, og jeg er helst ute etter et par med snøring og ikke spenne på. Mecha Angel sko er sikkert litt store, men kanskje var det en god ide, jeg fant de her, www.dollsoom.com/shop/step1.php?number=2240 som ville vært fine, men de er selvsagt utsolgt. Typisk. Og billige Houndsko tror jeg at jeg kan se langt etter, derfor jeg vil ha et par som jeg kan bruke til alt, både pent og hverdags.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 17, 2007 19:41:30 GMT 1
Jeg skjønner deg Det er håpløst med sånne vanskelige føtter for både folk og dukker (been there, done that *ler*) Men altså, litt for stort er mye bedre enn ikkeno' ! Og litt store sko, med sokker inni, kan gjøre proposjoner og stødighet bedre også ;D Lykke til, og jeg skal holde øynene åpne jeg !! Du, forresten, du burde ta kontakt med Mimiwoo og releaserain (ebay), og foreslå at de får laget sko i diverse normale, vanlige, rimelige utgaver i Hound størrelse !! De vil få et kjempemarked !!
|
|
|
Post by skumring on Dec 17, 2007 20:43:43 GMT 1
Det var en god ide, jeg tror tilogmed jeg har fått noe reklame fra noen som lager sko for bjd-er. De lager ihvertfall fine og billige akryl-øyne, for de har jeg noen par av. Må se om jeg kan finne den igjen, men da må jeg vel få lagd opp og inportere en god del par, burde kanskje lodde stemningen på Hound Calling før jeg går i gang med noe slikt.
|
|