|
Post by kristinkreations on Dec 20, 2007 18:41:43 GMT 1
Nå er jammen meg alt i hus til jul, Melis kom i går, guttene til R&J (en hel, og en kropp) kom på døra i formiddag, og i ettermiddag kom Jurihodet mitt også. Nesten for mye på en gang, blir sliten jeg *fnis*
Men nå er det slutt for en stund !!
|
|
|
Post by skumring on Dec 20, 2007 22:26:51 GMT 1
Ikke glem parykkene som er på vei da.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 20, 2007 22:44:36 GMT 1
Hehe, neida !! Det er forresten masse sånt på vei... uff, jeg tror jeg er fortapt *fnis* I år skal jeg jammen lage et nyttårsforsett også; "Ikke flere dukker før Abutilon har kropp !!" Ikke mer kjøping altså !! Nå skal det spares *fnis* Høres ut som noe jeg bør holde for meg selv..
|
|
|
Post by callior on Dec 20, 2007 23:08:01 GMT 1
Hehe, vanskelige løfter. Jeg har faktisk (kanskje) planer om å skjære ned på dukkefamilien min... Når Unoaen min kommer kan det godt hende at Spurv ender opp for salg. Noe for å få råd til de andre rare tingene jeg har lyst på (nytt kamera + sort Dollheard fir i MSD størrelse) og noe fordi jeg nesten ikke leker med henne lenger.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 20, 2007 23:40:20 GMT 1
Kommer til å selge jeg også, men ikke flere av resinbarna... Det er mye som går før dem *ler*
Stakkars Spurven da ! Men det burde vel gå greit å finne henne et nytt hjem ?
|
|
|
Post by callior on Dec 20, 2007 23:51:31 GMT 1
Hehe, man får se. Jeg har ikke bestemt meg helt enda... Vet ikke om jeg klarer å gi slipp på min klin gale jentunge. Men du kan jo selge strikketing og slikt. For oss uten talent og tålmodighet er det litt værre
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 21, 2007 3:20:41 GMT 1
Jeg har planer om å prøve å kutte ned på dukkekjøpingen i 2008 selv. *ler* Som man kan se av den flokken jeg har, lar jeg meg altfor lett friste. Det er snakk om at jeg skal til Tokyo på vinterferie i 2009, så jeg må spare. Så Frost blir den siste på en god stund, tror jeg nok. (Dessuten gjelder han ikke, han skal bestilles i romjulen).
Bortsett fra at jeg skal selge hodet til Chamael etter jul, og jeg kommer sikkert til å la meg friste til å bruke sparepengene for å få ham tilbake i ny form. Ellers kommer vel Haze til å myrde meg. *ler*
|
|
|
Post by avnia on Dec 21, 2007 16:15:34 GMT 1
Jeg sparer penger....men det er kun for at Vincent skal få kropp (minimee). Vurderer å starte med slagstråd, men er ikke sikker på om det er noen som er interesert i middelalder klær til de små
Shaded Mazoku: Japan du å....me too, og Reila skal visst der. Jeg drar i fellesferien og har bestemt meg for å bruke 1,5 mnd *Smile stort* Vi burde nesten ha en egen japan tråd her...virker som de fleste av medlemmene skal/har vært der
|
|
|
Post by callior on Dec 21, 2007 18:47:37 GMT 1
Hehe, Japan tråd med prat og meg som hopper inn og går "mens dere er der nede... noen som gideder å kjøpe [lang liste] for meg? (a)" ;D
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 21, 2007 20:02:48 GMT 1
Heh. Du får ikke meg til Tokyo om sommeren en gang til. Det er altfor varmt der da. Og regnsesong. Tror vi snakket om februar, denne gangen. Kaldere, men i det minste er det midt i skole/jobb-tiden, så flybillettene er billigere.
Og ja, jeg akter å drasse venninnen min til omtrent alle Volks-butikkene i Tokyo. Pluss de rare i Akihabara som selger Obitsu og Blue Fairy dukker. (Og smugle mer MSC hjem i undertøy-posen min... *ler*)
|
|
|
Post by skumring on Dec 23, 2007 0:59:02 GMT 1
Å, reise til japntråd, lag det, god ide, så kan jeg slå meg sammen med Callior og si ting som: Kan noen stikke i butikken og kjøpe: msc, sko til Dane, shampoo (til meg altså) og melk & honning godtepinner som jeg ikke husker hva heter, men det er sånne alle digger og og masse annet rart og Hello Kitty ting og noe fint til Mouse, for det fortjener hun.
|
|