harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Jan 2, 2008 4:12:00 GMT 1
Nei, nå har jeg gjort det. Forelsket meg HELT i en dukke det virker som er så og si UMULIG å få tak i.. Unoa Lusis. =_=; Jeg så meg rundt på DoA og fant en photothread der jeg så henne. Gawd, jeg falt ganske hardt og fort. ^^; Jeg fant denne FAQen, men den hjelper meg egentlig lite. ^^; www.rakurakutei.com/theloft/unoa_faq.htm#HOW%20DO%20YOU%20BUY%20THEM?Det er ingen her som kan japansk nok til å finne en auksjon? :P Ikke enda dog, har ikke pengene her og nå :( *men vil ha* Eller noen annen måte å skaffe henne på?
|
|
|
Post by skumring on Jan 2, 2008 5:10:13 GMT 1
Vent på neste preorder, det er den beste måten å få fatt i en på. Det gjorde jeg og Callior i sommer. Vi bestillte de gjennom gutta på NeoTokyo. Callior venter fortsatt på Sisten sin, men Lusisen min er her, dog er hun ikke ferdig i det hele tatt. Du kan få komme og klå på henne hvis du vil. Og hvis jeg ender opp med å ikke like henne så kanskje, kanskje jeg selger henne en dag, men jeg har lyst til å sette henne sammen og male henne og lage litt klær til henne før jeg bestemmer meg.
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Jan 2, 2008 6:10:46 GMT 1
Hvor mye kostet den for dere? NeoTokyo er jo fint slik. Jeg skal selge noen greier der etterhvert. Må bare få laget det først. ^^; *Edit *HÅPE du ikke liker henne* nyahaha~ hvis du finner ut av det når jeg faktisk har penger selvsagt
|
|
|
Post by callior on Jan 2, 2008 15:45:13 GMT 1
Ettermarkedet er kjempestygt. Dokkene kan gå for 800 - 1300 dollar hvis du er riktig uheldig. Jeg har vært forelsket i Unoaene så lenge jeg kan huske, men angrer ikke på å vente på preordren (selv om ventetiden er helt sinssyk). Desverre var forrige preordre i Juli i år, og sist gang gikk det nesten to år til neste preordre (jeg ble med i hobbyen akkurat idet forrige Unoa preorder var over). Et annet alternativ er å kjøpe en dukke via Yahoo!Japan, som er den nest dyreste måten. Y!J er en auksjonstjeneste, lik eBay, for Japan, og alle auksjonene står på Japansk. Du kan bruke en shopping service som Shoppingmalljapan eller crescent shop eller sjekke med NeoTokyo om de kan hjelpe deg. Generelt pleier ikke Yahoo!Japan selgere å sende til utlandet, og man må kunne ganske mye japansk for å by på auksjonene. Det jeg vil anbefale er å skaffe deg et Lusis ansikt (som vil koste rundt $100 + shipping), en headback fra Kaye på DoA ( link) og en annen jentekropp, da det er MYE billigere. Det er en fin tråd om Unoa hybrider her. ^^
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Jan 2, 2008 18:08:49 GMT 1
Åj! Det var en god idé! Får nok mest trolig ikke råd før ETTER jeg har vært i Japan, så. ^^; (De selges vel ikke der uten videre.) Hodene har jeg sett i ny og ne på ebay, og de selges vel i ny og ne på DoA også. Så blir nok en hybrid på meg ^^;; Har veldig lyst til å se en i "levende live" da, så håper jeg kan få møte en av deres Unoa en gang Tusen takk! EDIT: Merket jeg postet tråden på helt feil sted ^^; Skulle vel under Spørsmål og svar. ^^; Sorry! Får skylde på at det faktisk var midt på svarte natta!
|
|
|
Post by ravnsvart on Jan 15, 2008 12:45:20 GMT 1
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Jan 18, 2008 1:59:42 GMT 1
Jeg fant den jeg også, etter noen søk. Veldig nyttig! Blir nok noen Unoa-fjes på meg etterkvart ^_^ De er iallefall veldig pene <3 Kommer til å kjøpe meg airbrush, så da blir det kanskje lettere å blushe slik at kropp/hode passer sammen..? ^^;
|
|