|
Penger
Feb 4, 2008 19:50:42 GMT 1
Post by callior on Feb 4, 2008 19:50:42 GMT 1
Hehe, du har rett der, Totchi. Jeg holder på å spare opp til to store ting akkurat nå, etter å ha gått over seks måneder uten å spart opp til noe stort VANSKELIG!
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Penger
Feb 4, 2008 21:04:34 GMT 1
Post by Belladriel on Feb 4, 2008 21:04:34 GMT 1
Penger ja. Flyktige ting. Har dem aldri. Bruker dem bestandig på noe. Har liksom aldri mat i huset, men post får jeg. ;D Prioriteringer. Jeg bruker så-så mye på mat, så-så mye på utgifter, og så er det regningene, og det som blir til overs er til gøy. Denne måneden gikk husleia til pers, til fordel for en Pukipuki... Men whatevah, jeg skal flytte herfra snart uansett. Liker ikke deleboeren og huseieren som ikke bryr seg. Flytte til et bedre bo for "barna". ^w^
|
|
|
Penger
Feb 4, 2008 23:38:26 GMT 1
Post by ziggy on Feb 4, 2008 23:38:26 GMT 1
Jeg kombinerer vell litt egentlig. Jeg jobber om sommern og i jula, også bruker jeg noe av stipendet. Også har kjæresten betalt litt (mot at jeg kjøpte noe like dyrt til han liksom).
Da jeg sparte til den første, så la jeg av fra stipend, fikk noe i julegave av foreldrene mine og så brukte jeg det jeg fikk fra besteforeldrene mine til jul. Jeg fikk mamma til å ta vare på det til jeg hadde nok til å kjøpe henne, så jeg ikke skulle falle for fristelsen.
Ellers er det vell ikke så mange ting jeg bruker penger på. Handler nesten bare på salg og billig-klær og prøver å begrense dvd- og spillinnkjøpene mine, selv om det er hardt >_<
Jeg kjøper bare dukker når jeg har nok penger til det. Jeg har bare holdt av en dukke en gang, og det var ikke snakk om så mye jeg skulle betale for henne. Han jeg kjøpte henne av lot være å legge henne ut for salg fordi han viste jeg ville ha henne, og holdt på henne ten måneds tid til jeg viste jeg hadde penger.
|
|