|
Post by kristinkreations on Jan 26, 2008 17:16:59 GMT 1
Jeg satt nettopp og leste på mitt yndlings bjd-forum (hvor jeg ikke er aktiv i det hele tatt *ler*) og PLOPP (ok, et tilbake-klikk, og ett valg av ny tråd) var det borte... Æsj, jeg håper det bare er en kortvarig greie, for jeg mååå ha min daglige dose, ellers blir verden bare ekkelt søt og koselig Ikke det at jeg har noe imot søtt eller koselig altså !!! Men min psyke trenger påfyll av andre ting også.
|
|
|
Post by callior on Jan 26, 2008 20:28:56 GMT 1
Den of demons? ;D (Jeg er skummelt aktiv der... har flere poster der enn alle andre dukkeforum jeg er aktiv på til sammen ) Problemet er at administratoren (Matt, bedre kjent for øyeblikket som MOTHERFUCKER DON'T CHANGE MY USERNAME eller noe lignende) har vært litt dum og glemt å betale for domenet sitt, men sist jeg sjekket holdt man visst på å ordne saken ^^ Generelt er DoD litt skummel med tanke på at det er et forum som har blitt slettet fullstendig fire ganger siden det først ble startet, bytter veldig ofte administratorer og er generelt ustabilt. Det er en av hovedgrunnene til at jeg har Bad Sellers list lagret her på Dukkehuset også
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 26, 2008 22:45:26 GMT 1
Ok, grei forklaring *ler* Og ja, riktig forum Jeg har ennå ikke turt å stikke fram hodet der, men jeg bare må ha min dose av dod for å føle meg i balanse... i det siste har potet-tråden vært dagens høydepunkt for meg Håper de får det opp igjen, jeg var medlem av det forrige, eller var det det før der igjen... så fant jeg dem igjen i sommer en gang. Og ang. ustabilt, jeg tror lite slår doa uansett jeg Nå går det jo ikke an å søke der lenger engang.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 26, 2008 22:45:53 GMT 1
Og nå er det tilbake ;D
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 26, 2008 23:25:54 GMT 1
Merket det, jeg også. Skulle sjekke noe og så var det bare en placeholder post. Har gjerne hengt rundt der litt vel lenge siden den eneste reaksjonen min var "vel, det ER DoD...".
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 26, 2008 23:49:18 GMT 1
Hehehe
|
|
|
Post by callior on Jan 27, 2008 3:55:02 GMT 1
Nei jeg holdt klokelig kjeft til andre eller tredje inkarnasjonen av forumet. Det har blitt ganske mye snillere nå, selv om de fremdeles kan være skikkelig stygge mot nybegynnere som gjør noe feil. Potet-tråden + scientologitråden er mine favoritter for øyeblikket. Og Dear Diary, da. ;D
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 27, 2008 12:23:29 GMT 1
Link til scientologi-tråden, please ? (gjerne i mail/pm) Ja, jeg vet de kan regelrett slakte nykommere, og jeg er litt redd for skinnet mitt *ler* Kanskje man burde si hei, av ren høflighet, men...vi får se. Om jeg stikker fram hodet, så vær snille da Edit; Fant tråden.
|
|
|
Post by skumring on Jan 27, 2008 14:20:42 GMT 1
Jeg har nesten gitt opp DoD jeg, for nå kan jeg ikke logge inn igjen, og det er tredje gang det skjer. Hva er det som er galt med det forumet egentlig? Selv jeg som liker søt og snill med sukker på kan trenge litt bitching og drittslenging innimellom på en møkkadag.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 27, 2008 14:50:12 GMT 1
Synd du har problemer med innloggingen Skumring, jeg har ingen anelse om hvordan de drifter forumet sitt. Forøvrig beskrev du nøyaktig hvorfor jeg også trenger dod-dosene mine *fnis*
|
|
|
Post by avnia on Jan 27, 2008 16:17:59 GMT 1
Jeg er får heller ikke til å logge meg inn (har aldri klart det) men hver gang jeg prøver å registrere meg på nytt får jeg beskjed om at jeg er medlem og kan da ikke få et nytt brukernavn Så jeg aner egentlig ikke noe om DOD....har alltid hatt lyst til å ta en titt
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 27, 2008 16:40:21 GMT 1
Hmm, jeg har aldri hatt sånne problemer, bortsett fra de gangene dod har dødd og gjenoppstått da Og jeg tok nettopp hoppet og introduserte meg selv, så nå venter jeg med grøss og gru på velkomsten *ler* callior, vær snill mot meg ?
|
|
|
Post by callior on Jan 27, 2008 22:56:43 GMT 1
Jeg er alltid snill! (ihvertfall mot nordmenn )
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 27, 2008 23:44:13 GMT 1
Hehe, takker og bukker
|
|
|
Post by nellie on Jan 30, 2008 20:45:53 GMT 1
Etter inspirasjon fra dere har jeg nå også tatt det store skrittet og presentert meg på DoD, og ble ikke revet i fillebiter! Juhu!
|
|