|
Post by kristinkreations on Jan 30, 2008 21:43:46 GMT 1
Hehe, vi har vært riktig så flinke (eller heldige ) Men det har visst ennå ikke gått opp for dem at vikinginvasjonen er på full fremmarsj. Fire nye nordmenn på noen få dager, vi er tross alt bare rundt 10-12 aktive postere, og iaf to av dem var der fra før *ler*
|
|
|
Post by callior on Jan 30, 2008 21:53:06 GMT 1
Hehe, Vikings FTW! Dere har vært riktig så flinke. Keep up the good work, you are making me proud! (Hva sier det om meg når jeg ikke klarer å huske hvordan det sies på norsk *rødme*)
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 30, 2008 21:59:20 GMT 1
*flire* Så langt tror jeg det beste komplimentet jeg har fått der var "s/he" Ha'kke hatt det så morro på et forum på år og dag jeg
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 31, 2008 17:43:13 GMT 1
Og vi fikk en "Velkommen" fra Harlowe På norsk !!?? Hvem er Harlowe egentlig ??
|
|
|
Post by callior on Jan 31, 2008 18:08:10 GMT 1
Amerikaner. Jeg tror hun har googlet det. Hu er kul, da, men pleier å være mye "slemmere" med nye, så det kan dere ta som komplement ^^
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 31, 2008 18:22:31 GMT 1
Hehe, jeg har merket meg det ja. Harlowe eter nye til frokost, lunch og middag *ler* Så jeg ble veldig overrasket over den velkomsten, for å si det mildt
|
|
|
Post by ravnsvart on Jan 31, 2008 20:50:11 GMT 1
Av det jeg har sett, virker Harlowe som en av de mer oppegående brukerne. Da jeg klamset inn på DoD med en 100% mislykket spøk (skjønner i grunn ikke hvorfor jeg alltid "må" drite meg ut med vilje og kaste meg til ulvene, syke mennesket), var igrunn hun den som var greiest. *flire*. Hun har brodd og humor, tror at jeg liker henne Det kan jo virke som om noen brukere har færre vittige poenger, og bare er ute etter å drite ut andre for å hevde seg selv. Men slik er det vel alle plasser. Hehe.
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 1, 2008 0:01:43 GMT 1
Ja, er i grunnen enig med deg ang. Harlowe Et par-tre av de andre skremmer meg *ler*
|
|