Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Feb 1, 2008 19:02:07 GMT 1
Når man endelig har bestilt en Pukipuki med fullt pukisha sett med make-up og alt, så kommer de ut med en komplett pakke til 63 dollar billigere enn settet tilsammen! Og DAGEN ETTER jeg har fått ordren bekreftet så jeg ikke kan avlyse! Ååååe, altså! Noen andre som har opplev samme ergelige tingen?
|
|
|
Post by callior on Feb 2, 2008 19:01:11 GMT 1
ÅÅÅ! Noe så NUSSELIG! Det er nesten så jeg begynner å angre på at jeg solgte katteansiktene mine... (men ikke helt... for jeg har ingenting jeg kan bruke en liten pusekatt til) Har vært i den situasjonen et par ganger, ja, men ikke med noe så frustrerende. På en måte skulle jeg ønske at jeg hadde ventet med å kjøpe Vettekatt, siden denne er bare råsøt! Men, men. *trekker på skuldrene* I det minste får du pusekatten din snart? Og det er ikke vanskelig å selge faceplates! (Tro meg! Jeg fikk solgt to på en uke. Og DoA er jo snart tilbake igjen)
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Feb 2, 2008 19:08:15 GMT 1
ÅÅÅ! Noe så NUSSELIG! Det er nesten så jeg begynner å angre på at jeg solgte katteansiktene mine... (men ikke helt... for jeg har ingenting jeg kan bruke en liten pusekatt til) Har vært i den situasjonen et par ganger, ja, men ikke med noe så frustrerende. På en måte skulle jeg ønske at jeg hadde ventet med å kjøpe Vettekatt, siden denne er bare råsøt! Men, men. *trekker på skuldrene* I det minste får du pusekatten din snart? Og det er ikke vanskelig å selge faceplates! (Tro meg! Jeg fikk solgt to på en uke. Og DoA er jo snart tilbake igjen) Ja! Søte lille snøflaket! <3 men jeg har lagt min elsk på Sugar og kattefjesene. Gleder meg sååååå! Pusekatten er i maskineriet nå antar jeg, så hun kommer imellom 20 og 30 februar om de holder tidsfristen på 25 dager. :3 Har allerede begynt å handle inn til henne, og har pyntet den lille sengen idag. X3 Og Emily kommer i neste uke! OMG YAY! *spyr i spenning*
|
|
|
Post by callior on Feb 2, 2008 22:35:39 GMT 1
Hihi. Jeg har gått helt berserk. Først sydd kjole og frakk til henne (Vettekatt, altså), og nå er jeg nesten ferdig med et pandakostyme komplett med teddybjørnsløfe og potesko (ihvertfall om jeg FÅR DET TIL SNART *banner og sverter litt*)
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Feb 2, 2008 22:58:14 GMT 1
Hihi. Jeg har gått helt berserk. Først sydd kjole og frakk til henne (Vettekatt, altså), og nå er jeg nesten ferdig med et pandakostyme komplett med teddybjørnsløfe og potesko (ihvertfall om jeg FÅR DET TIL SNART *banner og sverter litt*) Pandakostyme!! Squeeee! Gid jeg kunne sy! Får finne noen gamle klær å trene på. X3
|
|
|
Post by CHANGEME on Feb 2, 2008 23:19:38 GMT 1
Hmm har hatt et nesten like frustrerende øyeblikk for et år siden da jeg kjøpte Ilia, da de slapp den nye dolkot guttekroppen en uke etter at han hadde kommet hjem. Men på den annen side var jeg ganske heldig og for jeg kjøpte Ilia hos dollmore, og de slutta med dolkot rett etterpå..
|
|
|
Post by avnia on Feb 19, 2008 15:48:41 GMT 1
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Feb 19, 2008 16:44:35 GMT 1
Waaah! Noe så søtt! Åh! Må... Kontrollere... meg! XD Driver å sparer nå. Har 2000,- og trenger iallefall 2500 til for å kjøpe en venn til Emily. En stor en! Pukipuki-en blir litt for liten for henne å leke med så blir bare "kosedyret" hennes. ;D
|
|