|
Post by callior on May 26, 2007 13:49:27 GMT 1
Så, jeg dro og så Pirates 3 i går. Fantastisk morsomt, dro med ei jeg kjente fra før og veninna hennes, så på sjørøverene som lekte utenfor kinosalen, fikk gullmynter og en nydelig sjørøverbutton fra en dame i tøffe klær (som kan kjøpes fra http://www.alveslottet.no). Jeg kommer garantert til å kjøpe en sjørøverhatt eller flosshatt derfra når jeg har råd til å kaste bort penger på slikt Filmen var mye bedre enn jeg hadde fryktet... Den var spennende, hadde gode slosscener og hadde bare to tilfeller hvor jeg lurte på hva fillern ressigørene hadde tenkt. Ikke ille, med tanke på at både dagbladet og aftenposten slaktet filmen. ===Liten spoiler=== Jeg er fremdeles litt sjokkert etter Davy Jones drepte random sjømann, da. Jeg satt i kinosalen og hadde vill latterkrampe fordi det minnet så sinnsykt om typisk japansk "tentacle rape". Var den eneste i kinosalen som lo, så jeg tror jeg var den eneste med den assosiasjonen. Og det var ikke akkurat noe jeg kunne forklare vennene mine, som satt med hendene foran øynene og gjorde grimaser. ===Spoiler over===
|
|
|
Post by avnia on Jun 7, 2007 16:45:43 GMT 1
Ja, den senen husker jeg....når du sier det så blir den ganske artig
|
|
|
Post by callior on Jun 7, 2007 21:48:19 GMT 1
Hehe, jeg følte meg veeeldig alene i mine unaturlige assosiasjoner til en kamerat av meg dro og så filmen, og sendte meg en sms med "Calypso's got the WORST case of the crabs!" *rister på hodet*
Alt i alt har jeg lyst å se filmen igjen, men jeg klarer nok å spare meg til bokssettet kommer ^^ Men da er det pirates døgning!
|
|