|
Post by avnia on Sept 14, 2007 17:27:15 GMT 1
Jeg drev å surfet litt her en dag og kom over noe artig. Ta en god titt på dukken som heter kirsten (liksom pioner i USA) store.americangirl.com/agshop/html/thumbnail.jsf/saleGroupId/149/uniqueId/161/nodeId/13/webMenuId/4/method/singleThumb/hiddNodeId/trueStrikka genser i helnorsk stil, og vinterskjørtet hennes virker alt for bunadaktig til å være en tillfeldighet. Men den Santa Lucia drakten får meg til å undre, er hun norsk eller svensk? Det står at hun bodsatte seg i Minnesota, men at hun var typisk svensk bondepike. Jeg tror amerikanerne har bommet....hun har jo norske klær ok...må innrømme det, american girl er ikke førstesia mi i valg, men sjekk ut accessories og furniture (alt en 1/4 dukke kan ønske seg) Bare synd de ikke sender til Utlandet (kun i usa)
|
|
|
Post by callior on Sept 14, 2007 17:34:33 GMT 1
Det er jo mulig å spørre pent om det er noen Amerikanere f.eks. på DoA som kan kjøpe noe for oss... Group order? ;D
Jeg har noen kortstokker og et kamera til American Girl som er stilige, men noen av de andre tingene kan lett være for store. Selv om dukkene er like høye, er kroppsforholdene VELDIG forskjellige.
Kirsten tror jeg er et resultat av problemet Amerikanere lett har med å skille de Skandinaviske landene fra hverandre ^^
|
|
|
Post by avnia on Sept 14, 2007 17:46:10 GMT 1
Ohh...group order høres kjempebra ut...men jeg ønsker også ting fra www.mytwinn.com/Også under furniture Det er mer for de i 1/3 skalaen (og de sender heller ikke ting til utlandet)
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 14, 2007 21:12:55 GMT 1
www.necessaryextras.com/ ^ De har American Girl ting, MyTwinn ting, sender til Norge og har alltid vært veldig greie å ha med å gjøre. Eneste ulempen er at de ikke tar PayPal. Kan også ta litt tid før ting kommer.
|
|
|
Post by avnia on Sept 15, 2007 7:05:32 GMT 1
Har sett på dem, de har ikke det jeg hadde mest lyst på...senger...synes det er litt synd at dukkene mine ikke har senger å sove i ^^
|
|
|
Post by callior on Sept 15, 2007 10:14:40 GMT 1
Har dere Indiska i Stavanger? Skumring viste meg butikken i Oslo, og de har noen skikkelig stilige smijernssenger i mini-størrelse. Hvis ikke, har de denne senga på den siden Sha viste. Sha: genial side, jeg er offisielt avhengig ;D!
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 15, 2007 17:44:57 GMT 1
Jeg er heldig nok til at jeg har en flott dukkeseng i 60cm størrelse jeg fikk til jul da jeg var liten. Håndlaget og alt. Og til Magus og Flea har jeg en slags "rammemadrass"-aktig seng. For meg er det helst hyller og stoler som er interessant.
Det er en veldig grei side. Har en god del ting derfra.
|
|