|
Post by kristinkreations on Feb 15, 2008 20:46:28 GMT 1
Jeg har fått influensa Med dukkegjest som kommer om to dager, og DollCon om en uke, føler jeg meg en smule stresset og fortvilet. Kryss fingrene for at jeg rir av denne superfort, for jeg lider *sutre, klage*
|
|
|
Post by skumring on Feb 15, 2008 21:26:29 GMT 1
Åå, stakars deg. Kanskje jeg kan bo hos Sigrid likevel, for hun skal ikke reise sin vei allikevel. Jeg skal ringe henne jeg.
Edit: Jeg fikk bo hos Sigrid jeg, så da kan du bare ta det med ro og bli frisk til DollCon.
GOD BEDRING!
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 15, 2008 22:02:43 GMT 1
Uff, det var ikke sånn jeg mente det Britta !! Med nok Paracet og Ibux og min fantastiske familie som stiller opp, vi hadde fått til det her altså !! Men sånn som jeg føler meg akkurat nå er jeg litt letta (og ganske lei meg ) PS: Feber'n nærmer seg 39, så jeg er visst litt treig i oppfattelsen får jeg høre bak meg her. Takk Sigrid og takk Britta !! Klem (virusfri) fra meg
|
|
|
Post by avnia on Feb 15, 2008 22:11:20 GMT 1
Uffa....god bedring. Drikk masse urtete, og det som hører med^^
|
|
|
Post by skumring on Feb 16, 2008 1:25:26 GMT 1
å, jeg håper du er frisk igjen til DollCon. Stakar deg, det er ikkeno morsomt å være sjuk. Og det går da helt fint å bo hos Sigrid, alt ordner seg skal du se, du kan jo ikke rå over når du skal bli dårlig eller ikke.
|
|
|
Post by ziggy on Feb 16, 2008 4:59:00 GMT 1
Stakkars Kristin ;-; Håper du blir frisk snart! Du kan ikke være sjuk neste helg. Det går ikke!
Jeg kan ta Britta så lenge, ikke noe problem. Jeg tenkte jeg skulle til søstra mi den helga, men pengene sa nei, dessuten syns jeg det hadde blitt alt for stressende nå likefør det kommer masse folk til Trondheim.
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 16, 2008 13:29:22 GMT 1
Takk alle sammen !! Dere er så søte, begynner nesten å sippe jeg Men det er feberen igjen altså. Jeg håper at med nok hvile og litt flaks så er jeg iaf i MYE bedre form til fredagen. Jeg nekter å gå glipp av DollCon, nemlig
|
|