|
Post by Shaded Mazoku on Jun 24, 2007 16:35:47 GMT 1
|
|
|
Post by callior on Jun 24, 2007 21:45:11 GMT 1
Hehe. Jeg så disse bildene på DoD og taslet over hit for å kommentere. For de er kjempestilige, men jeg er ALT for trøtt til å rote rundt med engelsk i min nåværende tilstand ^^
Jeg liker nabolaget ditt, samtidig som jeg er veldig glad jeg ikke bor der, hvis det gir noen mening. Stilige hus, og minner meg noe sinnsykt om der jeg bodde i Gran Canaria!
Den parasollen er kjempestilig!
|
|
|
Post by CHANGEME on Jun 24, 2007 23:13:08 GMT 1
Aw, han er bare så stilig! Jeg liker bildene, de har veldig klare farver og han står i fin kontrast til bakgrunnen
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jun 25, 2007 10:00:02 GMT 1
callior: Takker! Nabolaget er slett ikke så ille til å være i Tokyo, for all del. Jeg er bare ikke et by-menneske i det hele tatt. (Bergen er ikke en by, det er en forvokst landsby)
arcalae: Det er det fine med at alt er grått rundt her. Kefka står lett i kontrast. Takker!
|
|
|
Post by skumring on Jun 25, 2007 12:31:06 GMT 1
Å, Kefka er så innmari kul og stilig. Og så blir han enda mer spesiell med en slik monoton bakgrunn. Jeg tror jeg ville likt å bo der en stund, for jeg er et skikkelig bymenneske Men bare en stund. Og jeg er helt enig med deg, Bergen er en forvokst landsby. Det er forsåvidt oslo også.
|
|
|
Post by callior on Jun 25, 2007 15:09:21 GMT 1
Mhm, det er det jeg elsker med Bergen. Mangelen på by. Oslo er ihvertfall for meg mye mer "by" med hissigere mennesker og dårligere tid. *grøsse litt* det er en grunn til at jeg studerer 8 timer hjemmefra, istedenfor 3.
|
|