|
Post by Shaded Mazoku on Jun 23, 2007 21:07:27 GMT 1
God ide! Har laget en kategori under gallerier.
|
|
|
Post by skumring on Aug 12, 2007 10:56:48 GMT 1
Hva med en kategori for fotografering der man kan få kritikk, tips om kameraer, lyssetting og generelle tips for å ta bedre bilder eller enkle redigeringsprogram. Eller er det ikke noe vi har bruk for her? Burde vi bare sende folk med slike spørsmål til andre fora spesiellt rettet mot fotografering?
|
|
|
Post by callior on Aug 12, 2007 18:37:43 GMT 1
Nei jeg ville likt å ha et fotografiforum. "Hva er galt med dette bildet" er veldig ofte lettere å få svar på fra andre som ikke stirrer seg blind på den rare dukken ^^
Men kanskje et mer generelt kritikkforum hvor både bilder og ting vi lager kan kritiseres og tips og triks. Mønsterark til klær og lysbokser og slikt ^^
|
|
|
Post by kristinkreations on Aug 12, 2007 18:45:02 GMT 1
Ja, et sånt hadde vært fint !
|
|
|
Post by avnia on Aug 14, 2007 14:54:22 GMT 1
Hva med en for forum event ting...slik som for konkuranser, eller gave utveksling (julegaver til dukkene...fra andres dukker, osv)
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Aug 14, 2007 17:26:43 GMT 1
Skal se hva jeg får gjort. Har vært litt fraværende i det siste, pga mye reise og halsinfeksjon, men jeg begynner å komme meg, så jeg får se å få fingeren ut. *ler*
|
|
|
Post by callior on Aug 14, 2007 18:38:10 GMT 1
Hehe, vi tåler da at du ligger litt syk uten at vi begynner å sutre ^^ Bedre nå?
Hva sier du forresten til et minidukkemøte når jeg kommer tilbake til Bergen? Jeg har sykt lyst å se Hounden din og hilse på Kefka igjen ^^ Kanskje aangell kunne komme også... Har du helse og tid?
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Aug 14, 2007 21:24:11 GMT 1
Jeg er på bedringens vei, ja. Takk gud for det, jeg hater å være syk til skolestart. Ikke at jeg vet mer enn halvparten av hva jeg skal studere, da...
Minimøte hadde vært gøy. Tviler på Magus kommer til å være sammarbeidsvillig, men verre enn Leo kan det jo ikke bli...
|
|
|
Post by aangell on Aug 15, 2007 0:02:08 GMT 1
Ja, jeg kunne gjerne tenke meg å være med på et mini møte. Men helst ikke før i begynnelsen av september, vil gjerne ha Chise med ;3 Men selvfølgelig om dette ikke passer, så er ingen fare skjedd ^^
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Aug 15, 2007 0:47:36 GMT 1
I begynnelsen av september funker fint, det. Har kanskje fått Rumi til da, så jeg kan dra ham med også. *ler*
|
|
|
Post by aangell on Aug 15, 2007 3:22:22 GMT 1
Hvor mange dollfie "eiere" er vi i Bergen?
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Aug 15, 2007 13:22:54 GMT 1
Mener vi er fire i selve Bergen, men jeg har ikke snakket med den siste på lenge.
|
|
|
Post by callior on Aug 15, 2007 13:33:30 GMT 1
Jeg vet bare om oss tre... September er flott, da får jeg litt tid til å ordne med studiene først. (og pakke ut *grøsser* HATER å flytte!)
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Aug 15, 2007 17:46:13 GMT 1
Jeg kjenner en til, men som sagt, har ikke snakket med henne på lenge. Hun er kuroneko på DoA, så vidt jeg husker.
|
|
|
Post by kristinkreations on Aug 15, 2007 19:33:27 GMT 1
Hmm, litt OT, men jeg lurer virkelig på hvorfor Bergen og Trøndelag er så overrepresentert Editert; Kanskje fordi det er så fordømt kjedelig her/der at vi må søke andre stimuli *ler*
|
|