|
Post by aangell on Aug 23, 2007 20:11:13 GMT 1
Lurte på om vi kunne ha et mini møte i løpet av de to neste ukene helst i helgene for min del, men dette er jo egentlig bare en tilpassings sak. Men hvor vi skal tilbringe tiden sammen har jeg ingen anelse om ^^"
|
|
|
Post by callior on Aug 23, 2007 20:41:18 GMT 1
Jeg har en leilighet kort vei fra busstasjonen, om det er interresant. Den er totalt kanon kaos for øyeblikket, da en veninne sover hos meg pga. Bergens boligtilbud (eller mangel på sådan). Fra og med neste uke kan jeg ha folk over. Ellers kan vi jo også ta det utendørs i en park eller på en kafe, om folk er tøffe nok til det Uansett er jeg 100% med på den ideen! Kanskje best å gjøre det i en helg? Eventuelt ta et kveldsmøte (dvs. etter klokka 4 for min del).
|
|
|
Post by aangell on Aug 23, 2007 20:59:48 GMT 1
Ja, etter klokken fire passer bra for meg også. Om vi sitter i en park eller hjemme hos deg er det helt samme for meg altså. Hvis vi skal ta bilder fra møte får jo man veldig fine bilder ute i en park, men hvis vi skal "praktisere" ting er dette best å gjøre innendørs. Så opp til dere. Bare si en dato, sted og klokkeslett så er jeg med! :3
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Aug 23, 2007 23:01:12 GMT 1
Etter fire passer fint for meg også. Har bare forelesning to ganger i uken uansett, så jeg har lite å måtte tenke på sånn. Litt verre med helg, pga mangel på transport, men det er ikke verre enn at jeg kan fikse ting med litt planlegging.
Jeg har få problemer med å ha med meg dukkene i offentlighet (men det vet callior allerede, vil jeg tro.)
Og er jeg heldig kommer parykken til Magus snart, så jeg slipper å føle at han er uferdig. Så kan jeg dra ham med på møtet og alle kan le av hvor elendig han er til posering. XD
|
|
|
Post by callior on Aug 24, 2007 9:30:21 GMT 1
Hehe, vi kan jo møte deg på busstasjon eller togstasjonen og hjelpe til med dukkebæring om det trengs ^^
|
|
|
Post by aangell on Aug 24, 2007 9:51:45 GMT 1
Det kan vi jo selvfølgelig :3 Angående plass så kan vi jo møtes ute og sitte litt ute i offentligheten og så gå inn/hjem.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Aug 26, 2007 2:12:09 GMT 1
Tror ikke jeg orker å dra med meg fullt så mange dukker som forrige gang. *ler* Den eneste som er definitivt med er Terra, da. Hun tar ikke store plassen.
|
|
|
Post by callior on Aug 26, 2007 3:57:24 GMT 1
Hehe. Skjønner deg godt på det! Da gjenstår det egentlig bare å avtale når... Hvordan passer det for dere i neste uke?
|
|
|
Post by aangell on Aug 26, 2007 10:30:30 GMT 1
Hvis vi skal møtes i ukedagene, så håper jeg at vi kan møtes etter 17:00 sånn at jeg får tatt bussen hjem og lagt alle skolebøkene mine der og så reise tilbake. Men hvis vi skal møtes i helgene passer det for meg når som helst. Emm, fikk ikke med meg hvor vi skulle møtes -blonde meg-
|
|
|
Post by callior on Aug 26, 2007 12:17:22 GMT 1
Hehe, kan bare være meg som tenkte i hodet mitt at Bystasjonen var et godt sted...
Jeg må innrømme at jeg ville foretrekke helgene fremfor ukedager.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Aug 26, 2007 14:40:39 GMT 1
Bystasjonen er forholdsvis grei til å møtes på.
Helg passer egentlig best for meg, også, så lenge jeg har litt tid på meg til å arrangere ting med mamma. Vet aldri hvor hun skal være i helgene hvis jeg ikke spør.
|
|
|
Post by aangell on Aug 26, 2007 14:45:15 GMT 1
Skal vi si lørdag klokken ... ?
|
|
|
Post by callior on Aug 26, 2007 22:20:42 GMT 1
13? 12? 14?
Jeg aner egentlig ikke. Jeg bor uansett så nær at jeg bare kan gå ned dit når enn det trengs ^^
|
|
|
Post by aangell on Aug 26, 2007 22:26:09 GMT 1
Samme for meg også sånn helt egentlig spørs bare med togene til Sha.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Aug 27, 2007 20:12:58 GMT 1
Går tog fra Arna ca hver halvtime, og mamma sa hun kunne svippe meg ned. Så det skulle ikke være noe problem. Helst ikke grytidlig, da. *ler*
|
|