|
Post by aangell on Aug 31, 2007 10:29:05 GMT 1
Blir nok desverre ikke å ta Chise med på møte, dette er for at jeg sender hodet hennes til noen som skal gjøre face-upen hennes. Jeg fant desverre ut at jeg IKKE kan lage face-ups. Merk deg IKKE i det hele tatt :3 Men kanskje vi kan ha et mini møte før jul, og da har vil du Callior fått Viktoria også!
|
|
|
Post by callior on Aug 31, 2007 13:43:14 GMT 1
Hehe, jepp. Viktoria kommer forhåpentligvis i slutten av september. Men både Rasmus og Spurv blir med på møtet, selv om Spurv er litt småshabby siden hun trenger å reparere face uppen ;D
Når sender du hodet avgårde? For jeg har kjempelyst å se Chise...
(Og ta det med ro. Hvis du synes du er dårlig på face ups, har jeg et par bilder jeg tok av de jeg prøvde å lage på Spurv. Før jeg vasket dem vekk og ble enig med Spurv om å aldri snakke om det igjen...)
|
|
|
Post by aangell on Aug 31, 2007 13:46:05 GMT 1
Hehe, nei. Jeg tenkte jeg skulle sende henne i dag. Hvis jeg får adressen til hun dama jeg skal sende henne til. Men hvis ikek jeg får den iløpet av et par timer blir jeg ikke å sende henne før i morgen :3
|
|
|
Post by aangell on Aug 31, 2007 22:02:00 GMT 1
Ble nok å sende henne i dag, så dere får eller kose dere med bildene av henne og vente til neste møte. Regner med at hun kommer tilbake rundt oktober mellom 1-10. Gleder meg.
|
|
|
Post by callior on Aug 31, 2007 22:24:17 GMT 1
Hehe, ja ja. Da får vi kaste oss over deg når hun kommer tilbake igjen også ^^ Ikke at jeg har noe imot det. ;D
Gleder meg! Trenger dere å kontakte meg er forresten mobilnummeret mitt 94 81 51 71.
|
|