|
Post by callior on Sept 21, 2007 20:43:46 GMT 1
Hva sier folket til dukkemøte i Trondheim i November? Jeg kan alle helgene unntatt 17.-18., men lurte egentlig på når det passet best for dere trøndere å treffes --- Endringer i planene. Flybillett er nå bestilt; dukkemøte i Trondheim i helga 22.-24. ;D Alle som kan må slenge seg på!
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 21, 2007 21:14:32 GMT 1
Jeg kan alle helgene i november, så når er ikke noe problem for meg/oss. (Jeg vet begge jentene mine også gjerne vil være med *ler*) Er det noen som har tenkt på hvor ? Vi kan jo fort bli endel mennesker... Hadde vært fint om vi fant en plass med godt lys, men det er vel rimelig håpløst her i november... *tenke*
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 21, 2007 22:24:55 GMT 1
Skulle gjerne dratt oppover for dukkemøte, men jeg har to eksamener i November, en av dem en hjemmeoppgave på 12 til 15 sider. Så jeg regner med jeg er opptatt med lesning og skriving. Synd.
|
|
|
Post by callior on Sept 22, 2007 10:15:23 GMT 1
Hehe, det er derfor jeg vil ha det i November... alle oppgavene mine er i Desember Hvor aner jeg ikke... jeg har aldri vært i Trondheim, så... null clue. Jeg har planer om å ringe Sigrid (Ziggy) i dag og sjekke med henne at det fremdeles passer at jeg sover over der ^^
|
|
|
Post by skumring on Sept 22, 2007 10:55:52 GMT 1
3 og 4 er jeg på audition i Fredrikstad.
10 og 11 er jeg et stykke utenfor Trondheim for å være på en lajv.
17-18 må jeg være i Oslo
Det vil si at jeg har mulighet for å møtes på hverdager 5-9 og 12-15 og kanskje på søndag den 11 hvis jeg rekker inn til Trondheim sentrum eller hvor enn vi ender opp med å være.
|
|
|
Post by avnia on Sept 22, 2007 12:34:01 GMT 1
Ohh...det kunne ha vært gøy du, november burde gå
|
|
|
Post by ziggy on Sept 29, 2007 16:29:03 GMT 1
Jeg har en leilighet. Det er plass til folk i den. Mhm. Ikke kjempemange, men noen liksom. Så dersom det blir aktuelt kan man være her.
Når det gjelder overnatting, så har vi bare en seng. Men, vi har gulvplass da, og om folk ikke er kresne, kan vi sikkert få plass til en del på gulvet her. Familien min, fire stykker, sov på gulvet og sofaen her, og det funka bare bra det xD
Fortsatt ikke helt sikker på når det passer da.
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 29, 2007 16:56:20 GMT 1
Med Desu Con den 17. kan det kanskje bli litt hektisk for folk med et møte i Trondheim i november ? Hva med oktober, eller januar, i steden, for et "større" møte altså ? Kanskje det passer bedre for Sha også ? (Jeg må innrømme at jeg har innmari lyst til å møte Kefka *ler*) Men vi her i Trondheim/Trøndelag kan jo sette opp et lite møte på ganske kort varsel uansett, kan vi ikke ?? Sigrid har leilighet og jeg lager innmari god brownies
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 29, 2007 18:11:41 GMT 1
Oktober passer også temmelig dårlig for meg. 3000-ords essay som må skrives. Dumme psykoanalysen spiser opp fritiden min. Men januar skulle funke. Gjerne etter jeg får studielån. *ler*
|
|
|
Post by callior on Sept 29, 2007 19:30:55 GMT 1
Hm... jeg er med på Januar. Selv om jeg ikke vet helt hva som skjer da, kan det være greit...
Kan hende jeg kommer en kort tur opp enten oktober eller november også. Menne vet ikke enda.
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 29, 2007 23:24:23 GMT 1
Om det passer for Skumring i januar også, kanskje vi skal forandre planene da ? Hadde vært artig om flest mulig kunne komme (Ja, ego, jeg vet, men jeg er så lite mobil selv ) Men det utelukker jo ikke et trøndermøte +de som kan, i november
|
|
|
Post by callior on Sept 29, 2007 23:28:03 GMT 1
Hehe, nei jeg lurer på om det er lurt å forandre planene for megamøtet til Januar. Som sagt; litt avhengig av økonomi og skole kan det godt hende jeg kommer oppover en tur allikevel
|
|
|
Post by skumring on Sept 29, 2007 23:58:23 GMT 1
Lørdag 16 februar skal jeg være på lajv i Trondheim igjen, så det passer for meg rundt den tiden siden jeg skal oppover likevel.
Hva med å ha DollConN 2008 i Trondheim da?
|
|
|
Post by ziggy on Sept 30, 2007 0:47:33 GMT 1
Januar er kjempegreier det også Jeg er stort sett ledig som jeg veit om. Dersom folk er interessert i et mindre møte, så er det også helt greit. Om vi i Trønderlag treffes, så kreves det jo ikke så mye planlegging uansett. Jeg tror plassen her skulle være ok. Jeg har plasser det går ann å sitte og sånt, og sånn kjempemange blir vi vel kanskje ikke uansett. Når det gjelder overnatting så har Nina (Nellie) sagt at hun har plass til en person borte hos henne, og her kan vi jo rydde plass, så lenge folk tar med liggeunderlag og sånt.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 30, 2007 1:57:26 GMT 1
Februar funker nok for meg også, hvis det er å foretrekke. Må være i Bergen den 21., men det er en torsdag, så det skulle ikke være ett problem. I februar har jeg kanskje fått Frost, også, så jeg kan ha med meg min gale vitenskapsmann opp. Eller Yuura, så det blir galt kabuki-spøkelse i stedet.
Trenger gjerne overnattingsplass, da, men jeg tar ikke store plassen. Et hjørne å krølle meg opp i er nok. *ler*
|
|