|
Post by avnia on Sept 30, 2007 14:07:33 GMT 1
Jeg kan ikke før tidligs Januar/februar. Kunne passe veldig bra å ha DollConN 2008 i trondheim Hvis det er noen som trenger overnatting så kan jeg sikkert finne plass hjemme (stort hus på Tiller)
|
|
|
Post by nellie on Oct 16, 2007 12:32:53 GMT 1
Hei! Som Sigrid (Ziggy) skrev, har jeg plass til en på en sovesofa, og forsåvidt gulvplass til en til I november passer det for min del bare helga 16-17-18 (eller ev. helga 30-1-2). DollConN 2008 i Trondheim hørtes veldig bra ut
|
|
|
Post by callior on Oct 16, 2007 14:49:43 GMT 1
Januar/Februar DollConN? Når passer det for folket?
|
|
|
Post by avnia on Oct 16, 2007 21:36:36 GMT 1
Jaaa...
|
|
|
Post by callior on Oct 16, 2007 22:04:56 GMT 1
Jeg kunne tenke meg en tur oppover i Februar, med tanke på at November ikke fungerte... la meg se *tar frem kalender* det vi har å velge mellom er helgene 9-10, 16-17 og 23-24.
La oss ta en ny metode; hvem er det det IKKE passer for helga 23-24 februar? ^^ Eventuelt 8-9 mars...
|
|
|
Post by kristinkreations on Oct 17, 2007 1:09:04 GMT 1
Hele januar og februar passer for meg Men 8-9 mars er ikke helt ideelt, min kjære har bursdag, og siden han aksepterer å dele bolig med alle disse dukkene, så bør han kanskje få det meste av oppmerksomheten min akkurat den ene helgen *ler*
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 17, 2007 1:44:50 GMT 1
Jeg regner med at 23-24 februar funker for meg. Vet aldri hva som skjer, da, men så langt tror jeg det går.
|
|
|
Post by nellie on Oct 17, 2007 10:15:38 GMT 1
23-24 februar hørtes bra ut
|
|
|
Post by callior on Oct 17, 2007 10:38:06 GMT 1
Så vi har Kristin, meg, Sha og Nellie på 23-24... noen fler?
Og hva har folket lyst å holde på med? Vidre sying av klær og slikt eller noe nytt? Noen som har noe de kan lære bort?
Jeg stemmer hardt for dukkefilm, ihvertfall. Enten en reprise av Dollmaster, noen episoder Rozen Maiden eller andre mer eller mindre relevante filmer (Chuckie? ;D)
|
|
|
Post by avnia on Oct 17, 2007 14:34:37 GMT 1
Ohh...alt passer for meg, så lenge det er i en helg.
Lære bort...hmm...jeg kan jo lage lolita hodebånd, og jeg jobber med tilbehør til middelalder klær (sko, skaut, belter)Har også noe greie på å lage mønster etter bilder....vet ikke om noe av det er interesant, men jeg kan jo prøve å lære det bort.
Jeg stemmer også fpr dukkefilm....har første sesong av Rozen Maiden (selv om oversettelsen er ikke av det gode slaget)
|
|
|
Post by callior on Oct 17, 2007 15:11:06 GMT 1
Jeg synes det er kjempespennende!
Jeg kan ta med den mønsterboka jeg har, og jeg har også sesong 2 + overturen til Rozen Maiden. Og jeg kan sikkert lære bort hvordan man lager mokkasiner/tøfler/ballettsko (og sko, om jeg klarer å fikse problemene jeg har med såle).
|
|
|
Post by skumring on Oct 17, 2007 16:26:56 GMT 1
Jeg er helt for 23-24 februar. Trenger nok å overnatte hos noen en dag eller to i uka før siden jeg er på laiv i Trondheim helga før og ikke er sikker på hvor mange sofaer jeg har til rådighet, men det finnes alltid en plass å sove.
Jeg kan ta med et bredt utvalg av dukkefilmer. Tror jeg har det meste liggende. Film er det nok av i huset her for å si det sånn.
Jeg kan sikkert lære bort hvordan å nålefilte dreadsparykker hvis noen vil lære. Eller hvordan å nunofilte.
Vil gjerne lære å lage sko.
|
|
|
Post by callior on Oct 17, 2007 17:17:40 GMT 1
Jeg regnet egentlig med det, Skumring ^^
Jeg har skikkelig lyst å lage dread parykk til Rasmus!
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 17, 2007 23:12:36 GMT 1
Tja... ...Jeg kan demonstere hvordan jeg gjør faceups, men det er ikke noen spesielle triks med det, egentlig. Ellers kan jeg vise hvordan man lager dukkebøker, men tutorialen er på DoA, så det er vel ikke noen vits.
Kan muligens vise hvordan jeg lager "våpen", da. Og jeg kan ta med Gosu Rori bladene hvis folk vil se. Mye inspirasjon der.
|
|
|
Post by kristinkreations on Oct 17, 2007 23:30:11 GMT 1
Jeg kan lære de som vil basic hekling, og kanskje skrive ut en "how to" med flere typer masker ? Om noen er int. altså !!?? Dukkefilm(er) høres supert ut, og å lære å lage sko enda bedre !! ;D Ja Skumring, filting, nuno- og nålefilting, JIPPI !!! Og jeg vil veldig gjerne se faceup-demonstrasjon Sha !! Veldig gjerne ;D
|
|