|
Post by skumring on Nov 6, 2007 16:49:25 GMT 1
Jeg kommer til Trondheim Torsdag 8. November, i overimorgen, og reiser nedover igjen på kvelden Tirsdag den 13. November.
Jeg er opptatt med levende rollespill på lørdag og søndag.
Er det noen som har lyst til å møtes en av dagene? Jeg tror jeg tar med Casilda og Mouse oppover, hvis det blir plass tar jeg med Master Dane også.
|
|
|
Post by kristinkreations on Nov 8, 2007 14:14:41 GMT 1
Noen andre her oppe som har lyst til å få til et møte når Skumring er her ?? Sigrid ? nellie ? arethel ?
|
|
|
Post by ziggy on Nov 9, 2007 13:52:05 GMT 1
Hei:D Skumring er her hos meg nå. Jeg har sendt deg en mail, Kristin. Skumring er borte i kveld, lørdag og kommer kanskje tilbake søndag, men mandag, tirsdag og onsdag er fint om noen vil treffes. Kanskje søndagskveld også.
Dersom det er noen andre som er interessert, bare send meg en melding her, jeg skal følge med:)
|
|
|
Post by kristinkreations on Nov 9, 2007 16:32:50 GMT 1
Fikk mail og har svart
|
|
|
Post by skumring on Nov 14, 2007 14:56:41 GMT 1
Takk for et koselig møte. Jeg har kommet meg hjem igjen, og veslejenta di har det fint her Kristin, men hun ser litt kald ut der hun sitter. Jeg må nok ordne noen klær til henne litt kjappt.
|
|
|
Post by kristinkreations on Nov 14, 2007 16:54:30 GMT 1
Ditto ;D Sitter å redigerer bilder. Myyyye blitz ja... *sukk* Men noen ble da ok Sender deg en mail med info om om den parykken ++ snart Hehe, Aurora klarer seg nok bra hun, himmel, hav og norsk natur som hun er av
|
|
|
Post by callior on Nov 14, 2007 17:41:59 GMT 1
Ååh, jeg er misunnelig! Gleder meg til å se bildene!
|
|
|
Post by kristinkreations on Nov 14, 2007 18:19:13 GMT 1
Hehe, du gikk glipp av noe ja Mine (våre) bilder kommer snart ;D Til dere andre, hvordan syns dere at det funka det med jentene mine tilstede ? Vær helt ærlig !!
|
|
|
Post by skumring on Nov 14, 2007 20:38:17 GMT 1
Det var kjempefint at jentene dine var tilstede. Det funket helt supert, og jeg håper de kommer i februar også. Du må hilse de masse fra meg og si at det var utrolig gøy å få møte dem, og dukkene deres selvsagt. Og jeg har funnet en hel haug med perler.
|
|
|
Post by kristinkreations on Nov 14, 2007 22:07:30 GMT 1
;D Godt å høre ;D Og hilsen er overbrakt. "Peeeeeerler !!" med et digert glis, var responsen fra Ronja, så det blir nok smykkesaker tilgjengelig for enhver smak snart *fnis* De hadde det kjempefint begge to, har knapt snakket om annet enn dere og dukkene etterpå, så masse takk fra meg til dere for å ha gitt dem en så flott kveld !!!! ( Jeg syns jo at det gikk bra, at de oppførte seg osv, men jeg er jo vant til å være sammen med dem, ikke sant Vanskelig å være objektiv og mamma samtidig *ler*)
|
|
|
Post by nellie on Nov 16, 2007 12:56:40 GMT 1
Hei! Jeg synes det var kjempekoselig, det er så artig å møte flere dukkefolk Gleder meg veldig til møtet i februar, håper mange kommer
|
|
|
Post by callior on Nov 16, 2007 14:27:45 GMT 1
Jeg er ihvertfall med i Februar. Har allerede bestilt billett + tigget Sigrid om soveplass
|
|