|
Post by callior on May 24, 2007 12:09:12 GMT 1
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 24, 2007 13:02:10 GMT 1
OK, det der er imponerende! Har allerede nevnt at jeg syns Spurv er fantastisk, så jeg får komplementere poseringen hennes nå. Gir meg lyst å prøve det selv, men Kefka nekter å stå oppreist for bilder.
Det siste bilder er bare søtt. Hun ser ut som en liten fe eller noe, som aldri har sett et speil før.
|
|
|
Post by ziggy on May 25, 2007 1:36:41 GMT 1
Omigosh, så søt hun er! Spesielt når hun står på vasken! Elsker klærne hennes også. Hun er skikkelig... elskelig.
|
|
|
Post by arethel on May 25, 2007 13:35:54 GMT 1
Spurv er helt nydelig! Jeg elsker det store håret hennes, og klærne. ^^ Hun ser ut som en liten fee :3
|
|
|
Post by nellie on May 28, 2007 16:30:29 GMT 1
Så fin Spurv er! Face-upen ble veldig bra, øyenbrynene også
|
|
|
Post by CHANGEME on May 30, 2007 7:48:56 GMT 1
Så søt hun er! Hun ser kjempemorsom ut å leke med. Hun har mye av shiwoo rampe-looken. Finner hun på mye tøys?
|
|
|
Post by aangell on Jul 1, 2007 13:40:42 GMT 1
Spurv har nydlig kropp og flotte former.
|
|
|
Post by callior on Jul 2, 2007 0:11:17 GMT 1
Sha: takketakk ^^ En av grunnene til at jeg elsker minier er at de er så fantastiske og posere. Og DoD kroppen er bare en drøm! (de nye! De gamle er... vel, jeg kan få Rasmus til å stå... men det er ca. det.) Ziggy: hehe, hun stod faktisk ganske lenge på den vasken (jeg glemte henne! *rødmer* gikk ut av rommet, kom tilbake en halvtime senere og gikk WOPS! og satte henne tilbake på sofaen) arethel: den tinybearparykken er noe av de beste kjøpa jeg har gjort, spesielt nå som Skumring gjorde meg den kjempetjenesten det var å kjemme ut alle de løse hårene (ca. nok til en ny parykk ). Den er så myyyyk! nellie: takk, Arsenic på DoA er kjempeflink når det kommer til faceups. Jeg var grusomt uheldig med min, da, men heldigvis kunne Skumring hjelpe meg å reparere det som ble ødelagd (L) arcalae: Spurv er rampejenta mi som får Rasmus til å rulle med øynene og stikke for å lese en bok eller noe samme hva hun gjør. Men hun gjør seg nok ekstra flid for å irritere ham også. Men det er det som gjør at jeg elsker henne! aangell: hehe, hun har skremmende mye boothay (første gangen jeg forsøkte å få på henne en bukse, begynte jeg å synge på "I love big butts and I cannot lie"... for hun passer bare inn i guttebukser pga. baken! XD) Men kroppen er nydelig, om enn litt "barbie" for min smak til tider
|
|