|
Post by skumring on Nov 15, 2007 10:22:07 GMT 1
Jeg trenger å vite navnet ditt!Skal du sitte på bjd-standen på DesuCon? Isåfall trenger jeg fullt navn, fornavn og etternavn, slik at det kan lages sponsorbånd til deg. Ser du dette, så send meg en mail så fort som bare det på brittabergersen @ hotmail dot com eller kontakt meg på msn på samme adressen. De som kommer er, ihvertfall etter hva jeg kan se av interesse i tråden: Skumring Callior Arcalae Avnia - har ditt navn, så for deg er det greit Reila Program så langt:Dørene åpner 12.00 12.30 er det åpningsseremoni 13.30 vi får snakke om og vise frem dukkene våre på hovedscenen i 20 minutter 13-16 dukkecosplay på dukkestanden, folk kan stemme på de de liker best 18.00 lysbildeshow i 20 minutter på scene 2- bilder av cosplayere og andre folk 19.00 stengetid og vi går hjem til Skumring for å spise middag, de som vil altså
|
|
|
Post by CHANGEME on Nov 15, 2007 15:42:32 GMT 1
Hæ? Visste ikke at det var ny desucon engang jeg..
|
|
|
Post by callior on Nov 15, 2007 20:54:13 GMT 1
Hehe, det er til helga, om du vil være med!
|
|
|
Post by skumring on Nov 15, 2007 22:31:30 GMT 1
Kom og ta med dukkene dine da vel Arcalae. Det hadde vært kult å få møte deg.
|
|
|
Post by CHANGEME on Nov 16, 2007 12:41:02 GMT 1
Aw men jeg er superfattig også er det både bursag og bad taste party imorra.. alt skjer i disse to månedene.
|
|
|
Post by callior on Nov 16, 2007 14:27:03 GMT 1
Men det er gratis, da... Generell info her: www.desu.no/no/index.phpOg håper virkelig vi kan treffe deg i morra, eller kanskje på søndag? Jeg drar ikke før Mandags morran uansett ^^
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Nov 18, 2007 1:37:01 GMT 1
Hei! *fra desucon med AoD-dukken* Måtte bare beklage at jeg ikke kom tilbake til dere, for hadde masse å gjøre på min egen stand ^^; folk ville ha tegninger ^^; Men kjempegøy av dere å ha egen stand! Superb altså! Håper jeg kan bli med på et dukkemøte en gang Det hadde vært veldig ålreit iallefall. :3
|
|
|
Post by skumring on Nov 18, 2007 12:44:58 GMT 1
Hei Harle! Det var kjempekoselig å møte deg. Og den kjempeflotte dukken din selvsagt, hun så helt anderledes ut enn jeg hadde trodd utifra bildene jeg har sett tidligere. Vi hadde det travelt hos oss vi også, og fotostanden min var villt populær, jeg tror ikke jeg satt ned mer enn en halv time til sammen. Det ble masse fine bilder dog. Håper vi kan gjenta det her på neste DesuCon. Det blir dukkemøte i Trondheim i Februar hvis du kan tenke deg å reise så langt, hvis ikke så møtes kanskje jeg og Callior her i Oslo i romjula.
|
|
|
Post by callior on Nov 19, 2007 19:22:44 GMT 1
Jeg er ihvertfall med på det! Det var kjempekoselig å møte deg og dokka di ^^
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Nov 29, 2007 2:25:40 GMT 1
Veldig hyggelig å møte dere også! Veldig fine dukker dere hadde med! (og dukkehoder! Forelsket meg i den ene. Husker ikke navn, men den hadde vampyrtenner ) Romjula er jeg lett med på, men har nok mest trolig ikke tid til trondheim ^^; Hadde vært superhyggelig dog. :3
|
|
|
Post by skumring on Nov 29, 2007 20:28:41 GMT 1
Ja Harle, kom på besøk i romjula, det hadde vært supert! Så kan du se på hodene en gang til også, og finne ut hvem det var du likte. Jeg skal gå og lage en tråd for romjulsmøte jeg.
|
|
|
Post by avnia on Nov 30, 2007 0:07:34 GMT 1
Hyggelig å møte deg harle Og jeg fant igjen butikken som solgte meg Jamilie's Rozen Maiden ring
|
|