|
Post by skumring on Nov 29, 2007 20:38:11 GMT 1
Siden Calliors Unoa kommer like før jul så tenkte vi å ha noen Unoamekkedager i romjula. Alle som vil er velkommen til å komme, så kanskje vi kan ha et lite dukkespa. Og så blir det kakao og muffins eller julemat eller noe annet vi kan kose oss med også. Det er jo tross alt midt i jula.
|
|
|
Post by callior on Nov 29, 2007 21:02:41 GMT 1
Jeg kommer, og tar med meg mine bittesmå kakeformer ^^ Og Rasmus, Spurv og muligens Vette også (bittelille Pikipikien min) ;D De som ble sendt den 25. har allerede kommet frem!
Ooh, jeg gleder meg allerede!
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Nov 29, 2007 23:56:18 GMT 1
Om jeg klarer å skrape fram penger til buss, så kan det nok hende jeg tar meg en tur
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Nov 30, 2007 7:45:47 GMT 1
Får se hva jeg får til. Det hadde vært gøy. Kan ta med Leo så alle kan se hvordan en dukke ikke skal posere. *ler* Eventuelt Flea, så flere av dukke-Norge kan lide samme skjebne som Callior og Ziggy...
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Nov 30, 2007 16:13:35 GMT 1
Jeg har veldig lyst til å komme, selvom jeg er veldig n00b her ;P Så om ikke annet dukker opp så kommer jeg gjerne! Tar med min dukke som jeg strever med å finne navn til. (Siden dukken er fra Kina tenkte jeg å finne et kinesisk navn. Noe som ikke var så lett alikevel.. =_=) (Og ja, det var ikke lenge siden jeg fikk henne)
Jeg har jo dukken i avataren min også, men det er en Pullip. (lyst på ordentlig Blythe =_=)
|
|
|
Post by skumring on Dec 1, 2007 23:31:54 GMT 1
Ooh! Kjempemasse respons, så gøy! Det er bare å komme, her er plass nok. Alle dukker er velkomne Harle, Pulliper også. Og Sha, ta med så mange du klarer å bære. Studioet er ryddet for i år, så det er masse plass å boltre seg på nå. Og hvis noen vil være her på nyttårsaften, så blir det kalkun med alltmulig tilbehør.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 1, 2007 23:37:45 GMT 1
Buuuhuuuu, jeg vil også komme !! *sutre* Men det går ikke, svigermor kommer til oss i år, og det gleder jeg meg til ;D ;D Dere kommer til å få det kjempeartig !! Ta masse bilder da *mase*
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Dec 1, 2007 23:54:24 GMT 1
Alle dukker? :3 Har jo en 27cm obitsu også ^^ Kanskje jeg drar med den også da :3 Om ikke hodet hennes er altfor ødelagt ^^; Og hvis jeg er heldig nok til å få dukkestæsj til jul så tar jeg jo med det også :3
|
|
|
Post by skumring on Dec 2, 2007 0:16:54 GMT 1
Jepps, alle dukker. Vi driver da ikke med diskriminering. Eller kanskje littegranner, mot Barbie og Brats og sånnt. Bittelitt bare, selektiv diskrminering.
Kristin, det blir helt sikkert bilder.
|
|
|
Post by callior on Dec 2, 2007 2:41:25 GMT 1
Hehe, Bratz er fine å plyndre klær av, da. Så HELT diskriminering blir det ikke mot dem heller Og Harle, ta GJERNE med lille dokka. Jeg har aldri sett noen slike in real life, så det ville være kjempemorro å se. Selv kommer jeg til å være kjedelig å bare ta med BJDs, men det har noe med at jeg orker ikke bære alle de andre smådukkene når jeg skal hjem til Skien til jul ;D
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Dec 2, 2007 3:15:54 GMT 1
I will do that :3 Men hvilke dukker passer Bratz-klærne til? 1/4? Vet noe barbie-klær passer til 27cm-dukkene. 1/6 that is. Men så er det svært lite fint jeg har sett av barbieklær for tiden Og jeg ser dog ikke etter det heller.
|
|
|
Post by callior on Dec 2, 2007 4:21:50 GMT 1
27 og mindre, men brillene kan passe (om noe trangt, tror jeg...) på 1/4 dukkene. Har faktisk ikke testet det ut. Jeg vet bare at Volks Customize Kittene mine bruker bratz klær, og de er på størrelse med den tenårings-barbien (dvs. litt mindre enn den vanlige barbien) og på henne er klærne litt store. Eh... om denne posten ikke gir mening, ignorer den. Jeg tror jeg burde legge meg snart
|
|