|
Post by callior on Dec 29, 2007 10:43:58 GMT 1
Jeg kommer tilbake til Bergen 15. Januar, Shaded Mazuko er allerede på plass. Noen andre som vil være med på dukkemøte en eller annen gang i slutten av Januar? Tid får vi diskutere oss frem til når vi ser hvem som kan. Jeg har lite bortsett fra jobbing på kveldene i helga, så jeg er fleksiblel
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 29, 2007 17:59:19 GMT 1
Jeg har stort sett muligheten hele tiden. Jeg har en rollespill-gruppe hver søndag, eller nesten hver, men ellers er jeg åpen for stort sett hvilken som helst dag.
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Jan 9, 2008 0:08:09 GMT 1
Hihi, skal flytte til Bergen rundt August, kanskje, for å gå på skole. Så om jeg flytter så kan jeg være med på dukkemøter.
|
|
|
Post by callior on Jan 9, 2008 9:52:55 GMT 1
Du er hjertlig velkommen, belladriel. Hva slags skole er det du skal begynne på?
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Jan 9, 2008 16:39:15 GMT 1
Du er hjertlig velkommen, belladriel. Hva slags skole er det du skal begynne på? Driver og sjekker enda, men skal gå Helse og sosial. Noen anbefalinger?
|
|
|
Post by callior on Jan 9, 2008 17:24:01 GMT 1
Hehe, jeg er desverre over det stadiet, og har NULL peil på videregående skoler i Bergen. Den eneste jeg vet om er Danielsen, og der tror jeg de bare har allmenn. Kanhende Sha vet, da... hun har bodd i Bergen *litt* lengre enn meg
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 9, 2008 21:13:42 GMT 1
Mh... Jeg gikk allmenn selv, på Bergen Handelsgymnasium, så jeg har egentlig ikke peil. Hold deg unna Årstad for alt i verden, i alle fall ut i fra hva jeg har hørt. Er visst rede for ungdomskriminalitet.
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Jan 12, 2008 2:23:24 GMT 1
Mh... Jeg gikk allmenn selv, på Bergen Handelsgymnasium, så jeg har egentlig ikke peil. Hold deg unna Årstad for alt i verden, i alle fall ut i fra hva jeg har hørt. Er visst rede for ungdomskriminalitet. Lekkert, da vet jeg det. Takk.
|
|