|
Post by CHANGEME on Sept 1, 2007 18:40:25 GMT 1
Hallo alle sammen! Jeg har sett og sett og lett etter wire med plastcover som jeg kan bruke til å wire min Kiss, men alle slags wire jeg finner er enten uten plast eller så er plasten grønn eller rød eller annen uegnet farge. Vil jo gjerne ha en som er hvit ell beige eller tilogmed tilnærmet hudfarget. Hvor i all verden? Hvis noen vet om noe, snille snille, om jeg kan kjøpe noe?
|
|
|
Post by skumring on Sept 1, 2007 21:47:56 GMT 1
Føyer meg til den her letingen jeg, har kun funnet ståltråd med mørkegrønn plast på et hagesenter tror jeg det var. Ellers har jeg tittet på dukkearmatur på ebay, men jeg trenger ikke en hel rull...
|
|
|
Post by CHANGEME on Sept 2, 2007 12:27:49 GMT 1
Kanskje vi kunne dele? Har du en link til hvilken du mener så kan jeg se på den?
|
|
|
Post by skumring on Sept 2, 2007 15:23:26 GMT 1
Det her er et bilde av armaturet satt sammen og klart til å putte inni en dukke, man trenger connectors også, men de tror jeg man får kjøpt i mindre kvanta.
|
|
|
Post by CHANGEME on Sept 3, 2007 7:43:32 GMT 1
Aha sånn har jeg sett bilde av før. Men den ser litt tykk ut? Vil den gå igjennom leddene mon tro?
|
|
|
Post by skumring on Sept 4, 2007 14:42:52 GMT 1
se finnes i forskjellige tykkelser har jeg sett, men det er alltid oppgitt i inches, så jeg må regne litt på det først.
|
|
|
Post by baroness on Oct 8, 2007 20:47:33 GMT 1
du kan omregne inches til centimeter med 2,54. 1 inch er lik 2,54 centimeter.
jeg har anvendt disse armaturer til reborn dukker, og de er helt skjønne.
knus karina
|
|