harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Feb 16, 2008 23:48:24 GMT 1
Jajja... Nå har jeg kjøpt min Petsha da.. (Har dog kjempelyst på D.O.C Leya-hode. Og håper det ikke blir utsolgt med det første ^^;; ) Uansett.. Petsha fullset var jo selvsagt utsolgt (linken under), og jeg lurte på om noen av dere vet åssen jeg burde formulere meg, og hvor jeg bør spørre på DoA om å kjøpe disse plaggene (eller.. for det meste kjole + headpiece) av noen der. ^^; Tør liksom ikke skrive noe i redsel for å bli sparka ut Og hvor mye bør jeg by? www.ecinter.net/frontstore/Item/item_zoom.asp?item_num=538&catalog_num=0&mart_id=hoo933&level=&mother_catalog_num=86Også lurer på om noen vet om noen som lager kvalitetsklær til DOC/MSD-dukker. Nå skal det noteres at Petsha har veldig stort brystparti iforhold til andre dukker på hennes størrelse også ^^;
|
|
|
Post by CHANGEME on Feb 17, 2008 9:54:32 GMT 1
Hmm jeg kan jo prøve meg på å sy en sånn drakt, min Hailey har den kroppen. Så kan du bare se om du liker den. Som en slags nødløsning hvis du ikke finner en til salgs. Men det skal sies at jeg ikke har sett en eneste galleritråd med den i, sä det er sikkert noen som ikke bruker sin.
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Feb 17, 2008 13:26:48 GMT 1
Ikke vær redd for å spørre! By så mye som du kan avse. Noen vil sikker gi sin opp for noen som er mer interessert i den outfit`n.
|
|