|
Post by anayokari on Feb 20, 2008 19:32:28 GMT 1
Hei! Jeg lurer på om det er noen her som har en Fair girl Nell dukke, eller en annen Fair girl(angelregion)? Jeg vurderer å kjøpe en(når jeg har nok penger-.-) og jeg lurer på hvordan hun er. Etter hva jeg har hørt fra andre kanter og har sett selv er hendene ganske stygge, kroppen ok men ikke i nærheten av mange og hun kan ha problemer med å posere uten wiring eller sueding. Derfor vurderer jeg å kjøpe et Nell hode og en vanlig delf girl kropp fra Luts. Vet noen om dette er mulig? Og vil resinen matche tror dere? Jeg vet at hendene fra Luts matcher ok i fargen(sett bilder av det), så hodet burde vel også det. Så noen som vet noe? Link til Nell: www.fairdoll.com/shop/step1.php?number=458
|
|
|
Post by skumring on Feb 21, 2008 16:19:18 GMT 1
Vel, jeg kan kun snakke om de små angelregionkroppene, og de er fine og står støtt som et fjell. De er dog ikke en match med CP/Luts resin. Leter du etter bilder bør du nok ty til DoA, det er der du finner de fleste dukkene, og de fleste fargesammenligninger. Sjekk ut dukkedatabasen der. Tror ikke det er noen her i Norge som har en stor dukke fra Angelregion.
Og det lønner seg å legge ved en link til dukken du lurer på noe om når du spør etter noe. Kanskje også si hvilket selskap den kommer fra i teksten din, det er lettere å få svar da.
|
|
|
Post by anayokari on Feb 21, 2008 18:51:54 GMT 1
Har lagt ved link! ^_^ Dukkedatabasen? Skal sjekke...
|
|