|
Post by callior on Sept 22, 2007 16:54:42 GMT 1
27/9 - En dag seint, men ordren er nå bestilt og betalt ^^ Soom har et salg hvor alt er 40% nedsatt frem til 29. Jeg vil bestille noen øyne, og lurte på om det er noen andre som vil ha noe? Bestilling blir gjort den 26., og alt må være betalt før 28. slik at vi rekker å betale salget. Shipping fra Soom sist jeg bestilte ble ikke mer enn $25 til sammen for 6 par øyne, og soom merket ned pakken så vi slapp toll. Hvis det mot formodning BLIR toll, regner jeg med at vi deler på den etter verdi. Hvis dette er interresant, post i tråden eller PM meg så fort som mulig ;D LINK TIL SALGSSIDEN
|
|
|
Post by avnia on Sept 22, 2007 20:19:40 GMT 1
|
|
|
Post by skumring on Sept 22, 2007 21:17:23 GMT 1
|
|
|
Post by callior on Sept 23, 2007 9:44:03 GMT 1
avnia: kun utvalgte ting, men en av de utvalgte tingene er ALLE øynene de har. Jeg har allerede noen av SOOMs silikonøyne, og må innrømme at det er favorittøynene mine. De passer perfekt i alle øyehuler og fotograferer pent, selv når man er så inkompitent som jeg er skumring: den er notert!
|
|
|
Post by skumring on Sept 24, 2007 1:02:45 GMT 1
Betaler jeg deg på paypal eller banken? Det går like fort eller sakte å betale til det ene eller andre stedet. Vil bare vite hvor mye penger jeg skal overføre til paypalen min i morgen for å betale for allverdens dukkegreier.
|
|
|
Post by callior on Sept 24, 2007 9:00:55 GMT 1
Tror banken er best, for å unngå sinnsyke gebyrer + at pengene havner i paypal balansen. Jeg stoler virkelig ikke på paypal...
|
|
|
Post by callior on Oct 5, 2007 20:25:21 GMT 1
Soom tingene er i Norge. Det har blitt utsendt en forenklet tollbehandling, men jeg aner ikke på hvor mye den er enda... Uansett bør de være her før jeg drar fra byen i neste uke *krysser fingrene*
|
|
|
Post by skumring on Oct 5, 2007 21:07:00 GMT 1
Oj, det var kjappt! Nå må bare Sisten komme slik at du kommer løpende hit, så kan mine floaters få øyne.
|
|
|
Post by callior on Oct 6, 2007 9:50:05 GMT 1
Hehe, that's true. Og jeg har jo også en annen pose som er din, fra Luts ordren ^^
|
|