|
Post by callior on Jul 4, 2007 18:03:16 GMT 1
Så, jeg fant ut på posten.no i dag tidlig at pakken endelig hadde kommet til byen. Etter et ninja-oppdrag av episke proposjoner (jeg er hos foreldrene i ferien, og de a) vet hvor mye disse koster og b) vet at jeg er blakk) er alven min endelig hjemme. ;D Han er herlig, men merkelig mer maskulin og seriøs en Spurv, som teknisk sett er nøyaktig samme moulden... De nutteligste ørene EVER! Beklager at bildene er uten face-up, men Leaf må nok finne seg i å vente på slik luksus
|
|
|
Post by kristinkreations on Jul 4, 2007 19:07:08 GMT 1
Grattis ;D ;D Gleder meg til å se han med fjeset sitt på Har akkurat sett en annen Shiwoo elf komme til liv, han ble såååå søt
|
|
|
Post by skumring on Jul 5, 2007 11:18:36 GMT 1
Mmm... en liten alv. Ser ut som om han venter på en kropp også
|
|
|
Post by callior on Jul 5, 2007 14:51:07 GMT 1
Kropp, face up og kanskje også hår må stakkasj gutten vente lenge på Først skal unoaen i boks, så skal Rasmus få ny face up. Heldigvis er han tålmodig nok til å holde ut slikt Takk for kommentarene <3
|
|
|
Post by aangell on Jul 5, 2007 20:58:53 GMT 1
Sikkelig søte ører, gleder meg til å se når han har parykk og face-up på.
|
|
|
Post by ziggy on Jul 12, 2007 9:49:24 GMT 1
Mwah! Dødssøtt, det er så jeg får vondt i tennene xD Gleder meg også til å se han med parykk og face-up!
|
|
|
Post by callior on Jul 12, 2007 14:00:29 GMT 1
Hehe, jeg har fått kontakt med Li Xiu for å male ansiktet hans, så en eller annen gang i august skal nok gutten være klar ;D
|
|